top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Uzyskiwanie pomocy technicznej dotyczącej aplikacji z Bitrix24 Marketplace

Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej lub masz pytania dotyczące aplikacji zainstalowanych z naszego Marketplace, skontaktuj się bezpośrednio z naszym partnerem — deweloperem aplikacji. Kontakty do pomocy technicznej dotyczącej aplikacji można uzyskać na 2 sposoby:

1. Z naszej strony internetowej.

Otwórz stronę Marketplace w naszej witrynie internetowej. Znajdź żądaną aplikację (można użyć kategorii lub wyszukiwania). Przejdź do sekcji Pomoc techniczna aplikacji, aby znaleźć kontakty do dewelopera aplikacji.

2. Z konta Bitrix24.

Można też przejść do obszaru Aplikacje na koncie Bitrix24. Otwórz aplikację i przejdź do sekcji Pomoc techniczna

Nie kontaktuj się z działem pomocy Bitrix24 w kwestiach dotyczących aplikacji z Marketplace. Na takie pytania odpowiadają jedynie twórcy aplikacji.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane