top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Problemy z nagrywaniem rozmów w CRM

Użytkownik nie może odtwarzać nagranych rozmów na stronie szczegółów rekordów CRM

Jeśli użytkownik Bitrix24 nie może odtworzyć nagranych rozmów na stronie szczegółów określonego rekordu CRM, należy sprawdzić konfigurację następujących ustawień:

  • Użytkownik Bitrix24 powinien mieć poprawnie skonfigurowane uprawnienia dostępu do CRM (CRM > Ustawienia > Uprawnienia dostępu): wystarczy poziom dostępu do odczytu, ale musisz ustawić dostęp = „własne” w przypadku, gdy użytkownik ma mieć dostęp tylko do własnych rekordów. Jeśli użytkownik powinien mieć dostęp do szczegółów rekordów CRM innych użytkowników, należy ustawić mu większe uprawnienia dostępu (np. „Własne i działu”; „Własne, działu i poddziału”, „Otwarte”, „Wszystkie”).



    Przeczytaj więcej o uprawnieniach dostępu do CRM w naszej sekcji Szkolenia.

  • Użytkownik Bitrix24 powinien również mieć dostęp do folderu w sekcji Dysk firmowy, w którym przechowywane są nagrane rozmowy (Bitrix24.Drive > Dysk firmowy > Telefonia - zarejestrowane połączenia):



    Poziom dostępu do odczytu jest wystarczający, aby móc odtworzyć nagrania rozmów:



    Więcej informacji o udzielaniu dostępu do plików i folderów Bitrix24 można uzyskać tutaj.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane