Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Użytkownicy Telefonii: ustawienia ogólne

W sekcji Użytkownicy Telefonii Bitrix24 możesz skonfigurować numery wewnętrzne, podłączyć telefony SIP i wybrać numer dla połączeń wychodzących. W tym artykule wyjaśniamy, jak włączyć te opcje dla pracowników obsługujących połączenia.

Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia> Połączenie i kliknij Konfiguruj Telefonię> Użytkownicy Telefonii.

Tutaj możesz skonfigurować numery wewnętrzne dla pracowników i podłączyć telefony SIP.

Aby skonfigurować numery wewnętrzne, musisz mieć odpowiednie uprawnienia dostępu. Domyślnie administrator ma te uprawnienia dostępu.


Skonfiguruj numery wewnętrzne

Ułatwiaj komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami w Bitrix24 za pomocą numerów wewnętrznych. Ponadto klienci mogą bezpośrednio kontaktować się z konkretnymi pracownikami, dzwoniąc na ich numery wewnętrzne.

Numery wewnętrzne: jak dodawać i używać

Numer wewnętrzny można przypisać pracownikowi na dwa sposoby:

  1. W sekcji Telefonia> Konfiguruj Telefonię> Użytkownicy Telefonii wybierz użytkownika i w wyskakującym okienku wprowadź numer wewnętrzny.
  2. Należy pamiętać, że numer wewnętrzny nie może zawierać więcej niż cztery cyfry. Numery wewnętrzne pracowników nie powinny się powtarzać.

  3. Możesz również określić numer wewnętrzny pracownika, edytując pole Telefon wewnętrzny w jego profilu.
  4. Profil pracownika


Określ numer dla połączeń wychodzących

Domyślnie wszyscy użytkownicy Telefonii mogą wykonywać połączenia wychodzące przy użyciu numeru określonego jako domyślny w ustawieniach Telefonii.

Ustawienia Telefonii

Jeśli masz kilka numerów, możesz określić, z którego numeru będą dzwonić Twoi pracownicy. Nie ma potrzeby konfigurowania tego ustawienia, jeśli masz tylko jeden numer w Telefonii Bitrix24.

Określ numer użytkownika dla połączeń wychodzących


Podłącz telefony SIP

Jeżeli pracownik korzysta z telefonu SIP, w polu Telefon SIP wybierz opcję Połączono. Użyj danych podanych w tej sekcji do konfiguracji telefonu. Hasło można edytować.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo