top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Numery wewnętrzne dla pracowników

Skonfiguruj w Bitrix24 numery wewnętrzne, aby umożliwić przekazywanie połączeń do określonych pracowników (np. gdy przyjdzie połączenie do twojego przedstawiciela handlowego).

Numery wewnętrzne można dodawać na 2 sposoby:

  • Na stronie profilu pracownika (edytuj profil):
  • W obszarze Telefonia > Użytkownicy telefonii (opcja edycji):

    Listę swoich pracowników znajdziesz tutaj. Kliknij pozycję Edytuj, aby otworzyć ustawienia telefonii pracownika.

    Ta sekcja jest dostępna tylko dla administratorów konta Bitrix24.

Obecnie twoi pracownicy w Bitrix24 mogą dzwonić do siebie albo wybierając numer wewnętrzny, albo za pomocą funkcji połączeń głosowych i wideo komunikatora w przeglądarce internetowej lub aplikacji komputerowej:

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane