top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Polityka zwrotów

Brak zwrotu kosztów

Informujemy, że produkty Bitrix (subskrypcje, klucze licencyjne itp.) nie podlegają zwrotowi. Pamiętaj również, że jesteś odpowiedzialny za wszelkie opłaty, które zostały już poniesione za usługi Bitrix24 zgodnie z Regulaminem Bitrix24. 

Kredyt opłaconej z góry Telefonii lub VoIP, z którego można korzystać do realizacji wychodzących połączeń telefonicznych lub usług wynajmu numerów telefonów, nie posiada wartości gotówkowej i nie podlega zwrotowi ani transferowi. Jeśli twoje konto lub numer telefonu zostanie z jakiegokolwiek powodu zamknięte lub zawieszone, możesz nie być w stanie korzystać z pozostałego kredytu telefonicznego lub VoIP. Nie można uzyskać zwrotu niewykorzystanego kredytu VoIP lub telefonicznego. Pozostały kredyt nie może również zostać przeniesiony na inny rachunek, przydzielony na opłatę zaległych faktur lub wykorzystany jako zapłata za inną usługę. 

Kredyty Rozpoznawania twarzy są opłacane z góry i nie podlegają zwrotowi. 

Zasady zwrotu i licencjonowania aplikacji w MarketPlace Bitrix24 określa odpowiedni producent aplikacji. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z  producentem aplikacji dla MarketPlace.

Wszystkie opłaty nie obejmują podatków, taks ani cła nakładanych przez organy podatkowe; jesteś odpowiedzialny za opłacenie wszelkich wymaganych należności. Dowiedz się więcej o podatkach lokalnych.

W przypadku nie dokonania płatności z jakiegokolwiek powodu na rzecz Bitrix24, zastrzegamy sobie prawo do natychmiastowego zablokowania dostępu użytkownika do usług Bitrix24 Cloud.

Jeśli posiadasz konto Bitrix24 w ramach subskrypcji komercyjnej i chcesz przerwać korzystanie z usługi, musisz wyłączyć opcję automatycznego odnawiania subskrypcji. 

Częściowy zwrot pieniędzy, jeśli konto Cloud zostanie przeniesione do kopii On-Premise

Częściowy zwrot kosztów za niewykorzystane dni (miesiące) subskrypcji komercyjnej jest możliwy po migracji konta Bitrix24 Cloud do kopii produktu On-Premise. Ostateczna kwota zwrotu zostanie obliczona i przetworzona po faktycznym przeniesieniu konta Cloud do kopii produktu On-Premise. Dowiedz się więcej o tym,  jak przenieść swoje konto Cloud do kopii produktu On-Premise.


 

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane