Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Polityka zwrotów

Brak zwrotu kosztów

Informujemy, że produkty Bitrix (subskrypcje, klucze licencyjne itp.) nie podlegają zwrotowi.

Zalecamy przetestowanie naszych produktów, korzystając z bezpłatnej 30-dniowej wersji próbnej (wersja Cloud) lub 30-dniowej wersji próbnej (wersja On-Premise), aby upewnić się, że nasz produkt jest odpowiedni dla Ciebie i wykluczyć wszelkie ewentualne wnioski o zwrot pieniędzy.

Jak to działa?

  • Anulowanie automatycznego odnawiania subskrypcji
  • Bitrix24 Cloud to usługa przedpłacona z komercyjnymi subskrypcjami, które są automatycznie odnawiane zgodnie z cyklem rozliczeniowym. Ponosisz odpowiedzialność za wszystkie dokonane płatności zgodnie z Warunkami korzystania z usługi Bitrix24.

    Możesz anulować opcję automatycznego odnowienia subskrypcji na swoim koncie Bitrix24 Cloud. Czytaj więcej: Automatyczne odnowienie i uzupełnienie salda.
  • Brak płatności
  • W przypadku braku płatności z jakiegokolwiek powodu Bitrix24 zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania dostępu do usług Bitrix24 Cloud.

  • Opłaty i podatki
  • Wszystkie płatności subskrypcyjne nie zawierają podatków i opłat ustalonych przez organy podatkowe. Ponosisz odpowiedzialność za wszystkie należne podatki.

  • Bitrix24 On-Premise
  • Wersja Bitrix24 On-Premise również nie podlega zwrotowi. Niestety nie możemy dokonać żadnych zwrotów kosztów, ponieważ komercyjna wersja oprogramowania jest dostarczana z pełnym kodem źródłowym.

Telefonia

Przedpłacone usługi Telefonii lub kredyty VoIP, których można wykorzystać do wykonywania połączeń lub wynajmu numerów telefonów, nie podlegają zwrotowi ani przeniesieniu.

Jeśli Twoje konto lub numer telefonu zostaną z jakiegokolwiek powodu zamknięte lub zablokowane, nie będziesz mógł wykorzystać pozostałych kredytów Telefonii lub VoIP. Nie możesz zwrócić niewykorzystanych kredytów VoIP lub Telefonii. Nie możesz przenieść pozostałych kredytów na inne konto, wydać ich na opłacenie zaległych faktur ani użyć kredytów jako płatności za inną usługę.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo