top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Automatyczne uruchomienie procesu biznesowego po dodaniu opcji

W szablonach procesów biznesowych CRM dostępna jest opcja umożliwiająca automatyczne uruchamianie tego procesu „po dodaniu”:

Należy pamiętać, że jest kilka ograniczeń dotyczących automatycznego uruchamiania procesu biznesowego po dodaniu nowych rekordów CRM (leadów, kontaktów, firm, dealów):

1. Automatyczne uruchamianie procesów biznesowych obsługiwane we wszystkich planach subskrypcji (z planem Free włącznie):

- Rekordy CRM dodane ręcznie;
- Rekordy CRM (leady) dodane poprzez integrację poczty elektronicznej;
- Rekordy CRM (leady) tworzone automatycznie z połączeń przychodzących (jeśli opcja ta jest skonfigurowana).

2. Automatyczne uruchamianie procesów biznesowych obsługiwane tylko w płatnych planach subskrypcji (nieobsługiwane w planach Free):

- Rekordy CRM utworzone za pomocą interfejsu API REST.

3. Automatyczne uruchamianie procesów biznesowych jest nieobsługiwane w następujących przypadkach:

- Rekordy CRM importowane z plików csv;
- Rekordy CRM utworzone z innych procesów biznesowych;
- Rekordy CRM utworzone z aplikacji z Marketplace.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane