Teraz jasne i czytelne pulpity nawigacyjne są dostępne nie tylko dla dealów, ale także dla faktur. Nowe narzędzia pozwalają zmierzyć efektywność pracy menedżerów sprzedaży, śledzić współczynnik faktur zapłaconych i oczekujących, wizualizować długi i płatności firmy itd.
Aby przełączyć się na „widok raportów analitycznych”, użyj specjalnej karty pulpitu nawigacyjnego nad listą faktur:
Ważne: gdy po raz pierwszy otworzysz raport, zostanie on pokazany w widoku demonstracyjnym. Aby utworzyć własny raport, po prostu ukryj dane demonstracyjne. Konieczne może być również zaktualizowanie statystyk dotyczących faktur, aby system zebrał wszystkie dane dotyczące poprzednich faktur i uwzględnił je wszystkie (w tym przypadku otrzymasz komunikat systemowy z kartą „uruchom”).
Lejek faktur — widżet wyświetla rozkład faktur według statusów.
Blok Całkowita wartość faktur.
- Aktywne faktury — faktury, z którymi zespół sprzedaży pracował w okresie sprawozdawczym; brane są pod uwagę: data wystawienia faktury, data zmiany statusu i zakończone działań.
- Zapłacone faktury — faktury, które zmieniły stan na „zapłacone” w okresie sprawozdawczym.
- Oczekujące faktury — różnica między aktywnymi i zapłaconymi fakturami.
Liczba przeterminowanych faktur: każda faktura ma termin płatności, a ten raport pokazuje łączną kwotę zaległych faktur za okres sprawozdawczy.
Wartość przeterminowanych faktur: prawdopodobnie jeden z najważniejszych widżetów, który odzwierciedla całkowitą kwotę twoich należności.
Długi i płatności: diagram wyświetla dynamikę statusów faktur w okresie sprawozdawczym.
Tablica wyników opłaconych faktur — odzwierciedla twój ranking i całkowitą kwotę zapłaconych faktur za okres sprawozdawczy. Pokazuje również 2 najbliższych ci rangą użytkowników („konkurentów”). Jest to tablica motywująca przedstawicieli handlowych.
Efektywność pracowników w ściągalności faktur: ten raport jest dostępny tylko dla kierowników zespołów sprzedaży. Ułatwia on ocenę wydajności pracy podwładnych (indywidualnie i w porównaniu ze współpracownikami). Przykład:
Kontrola płatności wygranych deali — oprócz raportu zawierającego kwotę wygranych dealów ważne jest również śledzenie wartości wygranych dealów bez wystawionych faktur. Ten raport pokazuje współczynnik wygranych dealów o zapłaconych fakturach (utworzonych fakturach) i wygranych dealów bez wystawionych faktur (nieutworzonych faktur). Widżet ma motywować przedstawiciela handlowego i przełożonych do kończenia dealów i wystawiania brakujących faktur.
Każdy przedstawiciel handlowy widzi ten raport w postaci zindywidualizowanej — analizowane są tylko te faktury, za które jest odpowiedzialny. Kierownicy zespołu sprzedaży mają w tym raporcie listę podwładnych umożliwiającą przeprowadzenie kompleksowej oceny wykonanej pracy.
Ustawienia raportu — okres sprawozdawczy można skonfigurować w ustawieniach każdego widżetu lub ustawić dla wszystkich widżetów za pomocą filtru u góry.
Własne pola do przeanalizowania w raporcie można dodać w obszarze Ustawienia > Ustawienia formularzy i raportów > Raporty analityczne.
Raporty analityczne faktur (pulpity nawigacyjne)

Autor: Andrey Glushkov
To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Jak zacząć?
Aktualności
Jak korzystać z Aktualności
Zadania
Praca z zadaniami
Kosz z zadaniami
Wydajność pracowników
Zaangażowanie pracowników
Komunikator Bitrix24
Chatboty
Czaty
Połączenia
Grupy robocze
Kalendarze
Kalendarz firmy
Mój kalendarz
Bitrix24.Drive
Mój dysk
Poczta internetowa
CRM
Rozpoczęcie pracy z CRM
Leady
Interfejs
Raporty, import/eksport i duplikaty
Deale
Interfejs
Powtarzalne deale
Raporty, import/eksport i duplikaty
CRM dla dostawców usług
Formularze internetowe CRM
Lejek sprzedaży
Raporty
Tablica CRM
Uruchamianie CRM
Ustawienia CRM
Import i eksport
Integracja
Integracja z e-mailem
Uprawnienia dostępu do systemu CRM
Ustawienia szczegółów płatności
Waluty, podatki, lokalizacje i jednostki miary
Workflowy CRM
Widżet witryny
Marketing CRM
Moje szablony
Zwiększanie sprzedaży
Centrum Sprzedaży (beta)
Ustawienia Centrum Sprzedaży
Pracownicy
Pracownicy
Struktura firmy
Strony internetowe
Jak tworzyć strony internetowe
Ustawienia stron internetowych
Sklep online (beta)
Ustawienia sklepu online
Czas i raporty
Grafik nieobecności
Raporty z pracy
Spotkania i odprawy
Aplikacje
Obsługa aplikacji z Marketplace
Otwarte kanały
Bitrix24.Network
Facebook
Statystyki otwartych kanałów
Telegram
Uprawnienia dostępu do Otwartych kanałów
Viber
Zarządzaj Otwartymi kanałami
Zarządzanie Otwartymi kanałami
Telefonia
Grupy (kolejki)
Konfiguruj IVR
Podłączanie
Podłączanie centrali PBX
Połączenia
Połączenie
Nagrywanie połączeń
Połącz ze swoim numerem
Przekazywanie połączeń
Przekierowanie połączeń
Uprawnienia dostępu
Ustawienia Telefonii
Użytkownicy telefonii
Workflow
Konfiguracja procesów biznesowych