top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Dlaczego plan Bitrix24 Standard jest najbardziej popularny

Plan Bitrix24 Standard będzie odpowiedni dla większości firm szukających sposobu na automatyzację obiegu zadań i zwiększenie wydajności.

Zyskaj 50 użytkowników narzędzi biznesowych

Jeśli masz więcej niż 12 pracowników, potrzebujesz stanowisk dostępu do narzędzi biznesowych, takich jak zadania, CRM, Dysk lub Kalendarz.

Zyskaj 5 administratorów konta

Plan Bitrix24 Free jest ograniczony do 1 administratora konta. Jeśli potrzebujesz więcej — pomyśl o planie Bitrix24 Standard z 5 administratorami do dyspozycji.

Zyskaj więcej przestrzeni dyskowej

Plan Bitrix24 Standard oferuje 100 GB przestrzeni dyskowej — w zestawieniu do 5 GB w planie darmowym.

Automatyzacja procesów biznesowych

Zautomatyzuj czasochłonne, wymagające wielu zasobów procesy, takie jak powtarzające się zadania, zarządzanie dokumentami, samoobsługę kadrową, wnioski z backoffice i inne procesy sprzedażowe. Jeśli celem jest uzyskanie przezroczystego procesu obejmującego zadania dla pracowników, skorzystaj z projektanta obiegów zadań Bitrix24.

Niezależnie od tego, czy zespół realizuje proste obiegu zadań (wnioski o urlop, zestawienia kosztów), czy złożone (lead — & deal przetworzenie w CRM), skorzystanie z automatyzacji obiegu zadań będzie korzystne:

  • Powtarzające się działania, które musiał wykonać wcześniej menedżer, są teraz automatycznie przekazywane do systemu. Oznacza to, że menedżerowie mają więcej wolnego czasu na inne, ważniejsze zadania.
  • Łatwe wprowadzanie nowych pracowników: procesy samoobsługowe nie wymagają wsparcia przez innych pracowników i eliminują ryzyko ewentualnych błędów.
  • Menedżerowie odpowiedzialni za wyniki mogą prowadzić i kontrolować proces na dowolnym etapie.
  • Automatyzacja sprzedaży w systemie CRM. 

Subskrybenci planu Bitrix24 Standard otrzymują kilka gotowych szablonów obiegu zadań (łatwo dostępnych z obszaru Tablica aktywności > Procesy) oraz narzędzie Projektant procesów biznesowych, w którym można od zera zbudować nowy szablon przepływu pracy.



Wykres nieobecności

Zapisuj wszystkie nieobecności użytkowników we wspólnym zestawieniu nieobecności

Zyskaj wiele potoków sprzedaży


Wyróżnij zakresy sprzedaż, używając różnych potoków dla różnych kierunków biznesowych. System Bitrix24 nie wymaga konfigurowania szablonów zarządzania potokami sprzedaży. Wystarczy zdefiniować etapy leadu i dealu istotne dla procesu sprzedaży. Reszta odbywa się automatycznie. 



Dlaczego jest to ważne? Załóżmy, że prowadzisz salon samochodowy i masz wiele centrów zysku — m.in. sprzedajesz samochody, części, ubezpieczenia, przyjmujesz wymiany i wykonujesz naprawy. Problemem jednak jest, że proces sprzedaży nowych lub używanych samochodów jest zupełnie inny niż sprzedaży części lub ubezpieczenia. Przygotowanie jazdy testowej jest ważnym etapem sprzedaży lub leasingu samochodu, ale po prostu nie ma zastosowania do sprzedaży ubezpieczeń lub wymiany oleju, które nie obejmują tak wielu etapów. Dlatego tak przydatna jest funkcja obsługi wielu potoków i ścieżek sprzedaży w Bitrix24 CRM.

Subskrybenci planu Bitrix24 Standard otrzymują 10 potoków sprzedaży. Zastanów się nad planem Bitrix24 Professional — a wypadek, gdybyś potrzebował więcej (nasz najszerszy plan oferuje nieograniczoną liczbę potoków).

Subskrybenci planu Bitrix24 Standard mogą dostosowywać pola formularza dealu, etapy transakcji i budować osobne potoki sprzedaży dla każdego potoku — ułatwia to analizę procesów sprzedaży i oszacowanie przyszłej sprzedaży.  

Poprawa obsługi klienta w zakresie doradztwa przedsprzedażowego


Otwarte kanały konsolidują różne środki komunikacji cyfrowej z klientami w Bitrix24. To szybki i łatwy sposób na prowadzenie komunikacji w czasie rzeczywistym. Po prostu otrzymujesz wszystkie wiadomości klientów na czacie Bitrix24. Klienci z kolei otrzymają odpowiedź w swoim komunikatorze — na Facebooku lub w Telegramie (a wkrótce także w Skype, czacie internetowym i Viberze). Wystarczy wybrać grupę pracowników odpowiedzialnych za rozmowy w mediach społecznościowych, a nowe wiadomości będą automatycznie wysyłane między nimi za pomocą Bitrix24 Open Channels. 




Dlaczego warto spróbować już dziś:

  • Konsultacje przedsprzedażowe przy użyciu kanałów cyfrowych.
  • Różne kanały sprzedaży, w tym czat online, sieci społecznościowe i komunikatory internetowe.
  • Obsługa klienta (jedno- i wielopoziomowa)  — klienci otrzymają szybszą obsługę, a cała historia czatu zostanie zapisana w CRM. 
  • Dodatkowe źródło leadów dla CRM — nowe leady są rozdzielane między menedżerów sprzedaży w oparciu o kolejkę skonfigurowaną w ustawieniach kanału. 
  • Powtarzanie sprzedaży za pomocą danych CRM.  
  • Plan Bitrix24 Standard oferuje nieograniczoną liczbę otwartych kanałów.

    

Uzyskaj więcej zintegrowanych kont e-mail

W odróżnieniu od planu Bitrix24 Free (z ograniczeniem 1 skrzynki odbiorczej na użytkownika) plan Bitrix24 Standard oferuje 5 skrzynek odbiorczych na użytkownika. Ponadto udostępnione skrzynki odbiorcze nie są dostępne dla użytkowników planu Bitrix24 Free bezpłatnego, natomiast użytkownicy planu Bitrix24 Standard mogą dodać nieograniczoną liczbę udostępnionych skrzynek odbiorczych.

Masowe wiadomości e-mail

Użytkownicy planu standardowego mogą co miesiąc wysyłać do 50 000 masowych wiadomości e-mail.

Dodawanie pól niestandardowych do zadań

W systemie Bitrix24 pola niestandardowe zadań są dostępne w planie Bitrix24 Standard i wyższych. Po prostu kliknij polecenie Utwórz nowe zadanie, przewiń ekran do dołu i utwórz pole niestandardowe. W zadaniach dostępne są obecnie następujące typy pól niestandardowych  — test (np. preferencje klienta), numer (np. budżet), data/godzina (np. data zdarzenia) i prawda/fałsz Każde pole niestandardowe może być oznaczone jako wymagane lub wielokrotne, jeśli to konieczne. Administrator możesz udostępnić nowo utworzone pole zadania wszystkim pracownikom i włączyć przeciąganie pola.

 

Tworzenie większej liczby witryn 

W planie Bitrix24 Standard możesz utworzyć i opublikować do 10 witryn (w porównaniu do 1 witryny w planie bezpłatnym).  &

Ustawienie niestandardowych uprawnień dostępu do telefonii


Gdy masz wielu agentów sprzedaży pracujących telefonicznie, konfiguracja uprawnień dostępu może być bardzo przydatna. Możesz ograniczyć dostęp do telefonii dla użytkowników, którzy nie pracują z połączeniami, a innym użytkownikom skonfigurować dostęp do statystyk połączeń, nagrań, ustawień użytkownika i telefonii lub obszaru zarządzania numerami telefonów.

Możesz osobno dla każdego użytkownika skonfigurować połączenia wychodzące, na przykład: dzwoń do wszystkich, tylko do klientów CRM, tylko do klientów CRM i pracowników firmy albo zablokuj całkowicie połączenia wychodzące do określonych pracowników.



Na przykład możesz ustawić, by jeden ze handlowców miał dostęp tylko do własnych statystyk połączeń, ograniczyć mu dostęp do ustawień telefonii i zezwolić na wykonywanie połączeń wychodzących tylko do klientów CRM.

    

Blokowanie plików do edycji

 Gdy z jednym dokumentem pracuje kilku użytkowników, istotne może być skorzystanie z opcji вАЬBlokuj dokument przed edycją przez innego użytkownika. Może to pomóc ochronić plik przed zmianami wprowadzonymi przez innych użytkowników, którzy również mają dostęp do tego pliku.  

Większe bezpieczeństwo i ochrona danych

Wyłączenie publicznych linków: domyślnie subskrybenci planu Bitrix24 Free mają włączoną opcję  Dopuść linki publiczne. Oznacza to, że każdy użytkownik ich konta może wygenerować link do pliku i udostępnić go na zewnątrz. Ale gdy masz do czynienia z poufnymi informacjami, rozsądnie jest ograniczyć udostępnianie plików. W planach Bitrix24 Standard i szerszych możesz wyłączyć publiczne linki tak, by uniemożliwić udostępnianie plików publicznie użytkownikom poza kontem Bitrix24.

Ustawienie ograniczeń dostępu według adresu IP: możesz ograniczyć użytkownikom i działom dostęp do usługi tylko do wybranych adresów IP. Na dostęp do serwisu Bitrix24.com z sieci lokalnej będzie dostępny bez ograniczeń, ale tylko niektórzy pracownicy będą mieli także dostęp z urządzeń mobilnych lub z domu, a jeszcze mniej — z dowolnej lokalizacji.


Przywracanie kopii zapasowej: kopie zapasowe wszystkich kont w chmurze Bitrix24 są wykonywane codziennie (zarówno w planie Free, jak i planach płatnych). To znaczy, że dane konta Bitrix24 są chronione przed wszelkimi problemami technicznymi lub nieprzewidywalnymi okolicznościami, które mogą się zdarzyć po naszej stronie. Ale jeśli problem zajdzie po Twojej stronie, np. któryś z pracowników usunie dowolne dane (zadania, rekordy CRM itd). przywrócenie danych będzie możliwe tylko przez posiadaczy planu Bitrix24 Standard i Professional.


Oznakowanie konta Bitrix24 swoją marką

W planie Bitrix24 Standard i szerszych możesz dodać do konta Bitrix24 logo swojej firmy.

Plany Bitrix24 możesz porównać tutaj — cennik usług chmurowych Bitrix24.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane