top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Wskazówki dotyczące reguł automatyzacji

Wiesz już, jak  skonfigurować reguły automatyzacji dla leadów i deali. Mamy kilka wskazówek, które mogą ci się przydać:

  • Dodaj pola rekordów CRM do reguł automatyzacji

Na przykład powiadomienie użytkownika. Gdy faza dealu zostanie zmieniona na taką, do której dodano regułę automatyzacji, system wyśle powiadomienie do wybranego użytkownika (np. użytkownika odpowiedzialnego za deal lub konkretnego pracownika). Tekst powiadomienia może zawierać dużo informacji o dealu, jak nazwa dealu, kwota, odpowiedzialny użytkownik, lejek itp. Sprawdź poniżej:



W takim przypadku po zmianie etapu dealu wybrany użytkownik otrzyma wyczerpujące powiadomienie:



  • Pozwól systemowi automatycznie tworzyć faktury (lub oferty), gdy deal osiągnie określony etap (np. zamknięty wygrany).
 Na przykład dodaj regułę automatyzacji Utwórz korzystając  na etapie dealu Zamknięty wygrany i wybierz opcję Faktura. 



Nowa faktura zostanie utworzona automatycznie - i będzie dostępna w sekcji dealu o nazwie Faktury.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane