Bitrix24Care

Zaawansowane ustawienia Telefonii

Telefonia Bitrix24 jest dostępna tylko w komercyjnych planach Bitrix24.

Od 1 sierpnia 2021 r. wszystkie plany komercyjne nie mają ograniczeń dotyczących narzędzi Telefonii, z wyjątkiem liczby poziomów menu głosowego IVR - w niższych planach taryfowych dostępne są tylko 2 poziomy menu, w wyższych - liczba poziomów menu nie jest ograniczona.

Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR) - technologia, która pozwala Telefonii i CRM Bitrix24 na interakcję z klientami za pomocą klawiatury numerycznej.

Ograniczenia dotyczące zarchiwizowanych planów taryfowych

W zależności od zarchiwizowanego planu taryfowego w Telefonii Bitrix24 istnieją pewne ograniczenia. Wszystkie ograniczenia są oznaczone ikoną kłódki.

Możesz znaleźć dostępne ustawienia w sekcji Telefonia> Połączenie> Konfiguruj numery> Integracja systemu CRM.

Plany zarchiwizowane Projekt+ i Start+ mają limit nagrań połączeń - 100 i 500 miesięcznie. Jeśli nagrasz 100 lub 500 rozmów, nagrywanie będzie kontynuowane dopiero w następnym miesiącu. Takiego ograniczenia nie ma w starszych planach zarchiwizowanych.

W planie zarchiwizowanym Projekt+ możesz utworzyć tylko 1 kolejkę z 3 konsultantami. W tym planie taryfowym również nie są dostępne następujące opcje:

  1. Jednoczesne dzwonienie do wszystkich wolnych pracowników w kolejce;
  2. Przekierowanie nieodebranego połączenia;
  3. Przechwytywanie połączeń w grupie i z aparatu telefonicznego;
  4. Identyfikacja źródła połączenia (dla CRM);
  5. Eksport szczegółów połączenia do Excela;
  6. Ocena jakości rozmowy przez klienta;
  7. IVR (menu głosowe)

To pomogło
Dzięki :)
Opcjonalnie:
Zostaw opinię o artykule
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Zostaw opinię o artykule
Nadal mam pytania