top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Zaawansowane ustawienia Telefonii

Telefonia Bitrix24 jest dostępna tylko w planach komercyjnych. W zależności od planu będziesz mieć dostęp do zaawansowanych ustawień Telefonii.

Jak sprawdzić, jakie opcje Telefonii są dostępne w moim planie?

  1. W sekcji Cennik.
  2. W ustawieniach Telefonii.
  3. Przejdź do Telefonii> Połączenie> Moje numery i kliknij Konfiguruj.

    Zablokowane parametry będą mają ikonę kłódki z boku.

  • Jednoczesne połączenie dla wszystkich dostępnych pracowników w kolejce - połączenie zostanie umieszczone w kolejce dla wszystkich dostępnych pracowników (typ kolejki = dla wszystkich). Połączenie zostanie skierowane do pracownika, który odbierze telefon jako pierwszy.
  • Przetwarzanie połączeń nieodebranych - możesz wybrać sposób obsługi połączeń nieodebranych. Dostępne są następujące opcje:
    • aktywuj pocztę głosową;
    • przekieruj połączenie do pracownika;
    • przekieruj połączenie na podany numer;
    • poczekaj na dostępnego operatora;
    • przekieruj do innej grupy kolejek;
    • zakończ połączenie.
  • Przechwytywanie połączenia w grupie kolejki - jeśli operator znajduje się poza miejscem pracy, jego współpracownik z tej samej grupy może przechwycić połączenie przychodzące za pomocą kombinacji klawiszy.
  • Śledzenie źródła połączeń (marketing) - możesz wskazać różne numery telefonów w wielu kampaniach marketingowych. Telefonia rozpozna, z jakiej kampanii pochodzi klient.
  • Wybór numeru dla połączeń wychodzących - możesz wybrać identyfikator dzwoniącego (jeśli masz kilka) przed rozpoczęciem połączenia.
  • Ocena jakości obsługi - daje klientowi możliwość oceny jakości obsługi po zakończeniu połączenia.
  • Menu głosowe (IVR) - za pomocą skonfigurowanego wielopoziomowego menu połączenia telefoniczne kierowane są za pomocą poleceń tonowych z telefonu klienta.
  • IVR jest dostępny w planach Start+, CRM+, Standard (2 poziomy) i Professional (nieograniczony).
  • Dialer automatyczny - automatycznie wybiera numery telefonów z listy wybranych klientów; po odebraniu połączenia dialer automatyczny łączy rozmowę z osobą.
  • Niestandardowe uprawnienia dostępu do Telefonii - możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do Telefonii, ustawień Telefonii i statystyk połączeń.
  • Nagrania połączeń - limit dostępnych nagrań w planie Project+ - 100, w planie Start+ - 500.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane