top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Zaawansowana Telefonia

W ramach planu Bitrix24 Free możesz korzystać z Telefonii Bitrix24, jednak możesz napotkać pewne ograniczenia. Jeśli planujesz aktywnie korzystać z CRM i Telefonii, zobacz, co ma do zaoferowania Zaawansowana Telefonia Bitrix24:

  • Nieograniczone nagrywanie rozmów - ograniczenie planów Free i Project+ do 100 nagrań miesięcznie; Ograniczenie planu Start+ do 500 nagrań miesięcznie.
  • Jednoczesne połączenie ze wszystkimi dostępnymi pracownikami - połączenie zostanie umieszczone w kolejce do wszystkich dostępnych pracowników (typ kolejki = do wszystkich). Niedostępne w planach Bitrix24 Free i Project+.
  • Śledzenie źródła połączeń (marketing) - śledzenie źródła połączeń z numeru telefonu (CRM).
  • Dialer automatyczny - automatycznie wybiera numery telefonów z listy wybranych klientów; po odebraniu połączenia auto dialer łączy rozmowę z żywą osobą.
  • Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR) - technologia, która pozwala Telefonii i CRM Bitrix24 na interakcję z klientami za pomocą klawiatury numerycznej. IVR jest dostępny w planach Start+, Standard i CRM+ (2 poziomy - przejdź do kolejnego poziomu menu głosowego) i Professional (nieograniczone poziomy menu głosowego). Wielopoziomowy IVR pozwala dzwoniącemu korzystać z hierarchicznej struktury menu połączeń, aby dotrzeć do konkretnego pracownika/działu, zostawić wiadomość głosową, powtórzyć nagranie obecnego menu itp.
  • Wybierz numer dla połączeń wychodzących - możesz wybrać numer dla połączeń wychodzących przed skontaktowaniem się z klientem.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane