Oto, w jaki sposób możesz spowodować, żeby czat na żywo Bitrix24 identyfikował klientów autoryzowanych na Twojej stronie internetowej: możesz użyć kodu JavaScript, który należy umieścić na tej samej stronie, do której podłączony jest czat na żywo Bitrix24.
<script type="text/javascript"> window.BxLiveChatInit = function() { return { 'user': { 'hash': 'a588e1a88baf2013940b0b33b1eefc2d', // unikalny identyfikator użytkownika 'name': 'Ann', 'lastName': 'Young', 'avatar': 'http://images.com/images/avatar.jpg', 'email': 'young@mail.com', }, 'firstMessage': "Ann Young (young@mail.com) [br]"+ "Kod klienta: 12234[br]"+ "Strona internetowa: "+location.hostname+"[br]"+ "Strona: [url="+location.href+"]"+(document.title || location.href)+"[/url]" // a tekst wiadomości, który zostanie wyświetlony użytkownikowi odpowiedzialnemu za czat na żywo }; } </script>
Zwróć uwagę na hash - specjalne pole, które zastąpi autoryzację. To powinien być unikalny kod do Twojego Bitrix24. Na przykład: md5(USER_ID+_website_address_ + _secret_code_).
Kod ten powinien być unikalny (identyfikować użytkownika) i bezpieczny (proste kody można zhakować).Pole firstMessage nie jest obowiązkowe. Możesz je pominąć. W tym przypadku użytkownik odpowiedzialny za czat na żywo otrzyma adres URL strony internetowej - formularz, w którym klient rozpoczął rozmowę.