top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Zmiana domyślnej nazwy konta Bitrix24 (adres)

Zmiana domyślnej nazwy konta Bitrix24 (adres)

Przy tworzeniu nowego konta Bitrix24 automatycznie otrzymuje ono losową nazwę (adres) - np. b24-n5902fca7a9b82.bitrix24.com. Możesz ją zmienić w następujący sposób:

1. Zaloguj się do Sieci Bitrix24. Kliknij  Mój Bitrix24 i wybierz konto, którego nazwę chcesz zmienić:

2. Użyj ikony ołówka (obok nazwy / logo firmy):

3. W wyskakującym okienku wprowadź nową nazwę konta Bitrix24:

Ważne: pamiętaj, że w planie bezpłatnym Free nazwę konta Bitrix24 możesz zmienić tylko raz.

Nowa nazwa konta będzie widoczna w lewym górnym rogu i w adresie URL.

Aby ponownie zmienić nazwę konta (więcej niż jeden raz) lub nadać nazwę domeny trzeciego poziomu (np. mycompany.bitrix24.com) - wymagany jest plan subskrypcji Standard lub Professional.

Zmiana niestandardowej nazwy konta Bitrix24

Jeśli Twoje konto Bitrix24 ma już niestandardową nazwę, ale chcesz ją zmienić, przeczytaj poniższe informacje.

Subskrybenci planów Bitrix24 Standard i Professional mogą zmienić pierwszą połowę swoich nazw domen trzeciego poziomu, np. z test.bitrix24.com do mycompany.bitrix24.com. Jeśli jesteś subskrybentem planu płatnego - możesz w tej kwestii skontaktować się z naszym działem pomocy (w zgłoszeniu wystarczy podać starą i nową nazwę domeny).

Pamiętaj, że ta opcja dostępna jest wyłącznie dla subskrybentów planów Bitrix24 Standard lub Professional.

Jeśli jesteś subskrybentem planu bezpłatnego Bitrix24 Free - jedynym rozwiązaniem, które możemy doradzić w przypadku chęci zmiany nazwy domeny, jest utworzenie nowego konta Bitrix24 i rezygnacja z początkowego intranetu Bitrix24, który zostanie automatycznie usunięty po 40-50 dniach bezczynności (wystarczy się nie logować).

Własna nazwa domeny trzeciego poziomu

Jeśli masz już własną domenę internetową lub chcesz takową kupić, możesz skorzystać z usługi „Własna nazwa domeny”. 

Funkcja ta dostępna jest wyłącznie dla subskrybentów planu Bitrix24 Professional i umożliwia zmianę nazwy konta Bitrix24 na własną, niestandardową nazwę domeny trzeciego poziomu, na przykład: z company.bitrix24.com na my.company.com.

Aby zmienić nazwę domeny na niestandardową domenę trzeciego poziomu (np. my.company.com) - należy posiadać certyfikat SSL. W takim przypadku należy przeprowadzić następujące kroki:

1. Upewnij się, że Twój plan subskrypcji obejmuje tę opcję (np. plan Bitrix24 Professional ją obejmuje, a plany Free, Standard i NFR nie)

2. Kup domenę trzeciego poziomu (my.company.com) lub wyższą.

Dlaczego domenę trzeciego poziomu? Ponieważ przy powiązaniu z domeną niższego poziomu nie będziesz w stanie skonfigurować wszystkich wymaganych ustawień ani używać wszystkich opcji i możliwości Bitrix24.

3. Prześlij zgłoszenie do Działu pomocy. (WAŻNE: zgłoszenie musi zostać przesłane przez administratora pierwszego poziomu (użytkownika, który zarejestrował intranet Bitrix24)

4. Wyślij nam swój certyfikat SSL:

  • klucz prywatny
  • klucz publiczny
  • łańcuch certyfikatów aż do roota CA
Ważne: Klucz certyfikatu nie może być zaszyfrowany (hasło nie jest wymagane)
(nawet jeśli wysłałeś do nas klucze certyfikatów dla domeny drugiego poziomu, musisz mimo to wysłać wszystkie wymienione powyżej dane dla domeny trzeciego poziomu).

Pamiętaj, że certyfikat SSL to warunek obowiązkowy. SSL służy do ochrony danych przesyłanych przez Internet. Gwarantuje bezpieczne połączenie między serwerem a przeglądarką internetową użytkownika. Dzięki SSL przepływ danych jest szyfrowany za pomocą protokołu HTTPS i odszyfrowywany wyłącznie za pomocą specjalnego klucza. Aby przeglądarka nie wyświetlała komunikatu o niezgodności domeny (certyfikaty .bitrix24.com, .bitrix24.de i .bitrix24.ru są instalowane domyślnie), należy to zakupić osobno i wysłać do nas (odpowiednie ustawienia przeprowadzimy już po naszej stronie).

Wymagania dotyczące certyfikatu:

  • Certyfikat SSL musi być wydany przez CA. Certyfikaty z podpisem własnym nie będą działać.
  • Obowiązkowy jest łańcuch certyfikatów aż do roota CA.
  • Jeśli certyfikat wygaśnie, wyślij do pomocy technicznej prośbę o jego odnowienie. W przeciwnym razie po wygaśnięciu certyfikatu nazwa domeny zostanie natychmiast zmieniona na oryginalną.

5. Określ właściwą nazwę domeny do stosowania jako nazwę domeny Bitrix24 (np. my.company.com).

6. Po podaniu wszystkich wymaganych informacji (certyfikatu SSL i kluczy), Dział wsparcia Bitrix24 wyśle Ci cztery rekordy „IN NS”. Rekordy te należy dodać do swojego DNS-a.

Dostarczamy tylko ten typ rekordów. Nie dostarczamy IP-, CNAME- ani żadnego innego typu rekordów. Jeśli masz problemy z dodaniem tych rekordów, skontaktuj się ze swoim rejestratorem nazw domen. Jeśli rejestrator domeny nie może dodać rekordów „IN NS”, należy zmienić rejestratora domeny.

Ważne: Prośba o zmianę nazwy konta Bitrix24 musi zostać przesłana przez twórcę konta Bitrix24 (użytkownik z ID = 1)
.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane