Upewnij się, że:
- opcja „Kieruj połączenia przychodzące do odpowiedzialnych użytkowników Bitrix24, jeżeli dzwoniący został zidentyfikowany” jest wyłączona.
- w linii „Przekazuj połączenia przychodzące do grupy kolejkowej” nie ma wybranego pracownika (kolejka jest pusta).
Oto kilka informacji, które należy wziąć pod uwagę:
1. Ten typ połączenia będzie wymieniony w szczegółach połączenia z oznaczeniem niezdefiniowanego użytkownika.
2. Takie połączenie nie zostanie dodane do systemu CRM nawet przy włączonej opcji „Sprawdź numer w rekordach CRM”.
3. Połączenie i tak najpierw przejdzie przez portal Bitrix24 i zostanie dalej przekierowane. Połączenie można przekierować bezpośrednio do telefonu komórkowego użytkownika (bez przechodzenia przez Bitrix24 i czekania na reakcję użytkownika) pod warunkiem, że użytkownik ma status offline.
4. Nie może być kolejki przekierowania połączeń. Przekierowanie połączeń będzie stosowane wyłącznie do jednego z użytkowników wymienionych w kolejce (dostępne dla opcji „równomiernie” lub „według kolejności”; w tym scenariuszu nie jest obsługiwana opcja „do wszystkich”).
5. Przekierowane połączenie to w rzeczywistości połączenie wychodzące, co oznacza, że nie można przekierować połączenia na numer telefonu komórkowego jednego użytkownika, a następnie przekierować go na numer innego użytkownika.
Pamiętaj, że przekierowanie połączeń to w rzeczywistości połączenie wychodzące, które zostanie odpowiednio obciążone.
Voximplant (nasz operator telefonii) rozpoczyna naliczanie opłat za połączenie w momencie, gdy odbiorca odbierze telefon. Dzięki temu nie są pobierane opłaty za czas oczekiwania na połączenie.