top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Przywracanie usuniętych plików

Gdy użytkownik Bitrix24 zdecyduje usunąć plik ze swojego dysku i kliknie przycisk Usuń, zobaczy 2 opcje do wyboru:

  • Umieść w koszu
  • Usuń nieodwracalnie

Pliki przeniesione do kosza można przywrócić przez właściciela plików lub administratora konta Bitrix24.

Uwaga: plików usuniętych nieodwracalnie nie można przywrócić. Upewnij się, że zastosujesz tę opcję tylko do tych plików, które na pewno nie będą Ci już potrzebne.

W tym celu właściciel powinien otworzyć Bitrix24.Drive> Mój dysk> Kosz. Jeśli jesteś administratorem konta, otwórz Profil użytkownika> Dysk> Kosz.

Na stronie Kosz wybierz odpowiednie pliki i kliknij Przywróć:

Usuń pliki z Dysku firmowego

Podczas usuwania plików z Dysku firmowego weź pod uwagę kilka ważnych punktów:

Pliki współdzielone na Dysku firmowym są chronione przed przypadkowym usunięciem z folderu na lokalnym komputerze użytkownika. Na przykład, gdy użytkownik usunie plik z folderu Bitrix24 na komputerze lokalnym - plik ten pozostaje dostępny dla innych użytkowników, z którymi był współdzielony. Jednocześnie użytkownik, który usunął go ze swojego komputera, nie będzie go już miał we własnym folderze na komputerze lokalnym (synchronizacja danego pliku dla tego użytkownika zostaje zatrzymana).
Uwaga: po usunięciu współdzielonego pliku z Dysku firmowego w internetowej wersji Bitrix24 - plik ten zostaje usunięty dla wszystkich użytkowników, z którymi był współdzielony. Gdy współdzielone pliki zostają przeniesione z Dysku firmowego (wersja internetowa) do kosza, inni użytkownicy (z którymi były współdzielone) tracą do nich dostęp.

Pliki są przechowywane w Koszu przez 30 dni. Należy pamiętać, że takie pliki zajmują miejsce na koncie, co może być ważne dla konta Bitrix24 z ograniczeniem miejsca na dysku (np. Bezpłatny plan Bitrix24 jest ograniczony do 5 GB miejsca).


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane