top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Faktury i potwierdzenie płatności

Jeśli kupiłeś plan komercyjny (i/lub abonament telefonii) na swoim koncie Bitrix24, możesz znaleźć swoją fakturę w formacie PDF tutaj: Subskrypcja> Historia zakupów.

Jeśli kupiłeś plan komercyjny od Partnera Bitrix (odsprzedawcy Bitrix), poproś o fakturę od tego partnera Bitrix.

Jeśli kupiłeś plan komercyjny i/lub zapłaciłeś za usługę w aplikacji Bitrix24 MarketPlace, skontaktuj się z odpowiednim programistą aplikacji z MarketPlace.

Jeśli masz trudności ze znalezieniem faktury lub masz pytania dotyczące płatności, skontaktuj się z sales@bitrix24.com (w wiadomości e-mail podaj adres URL konta Bitrix24).


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane