top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Błędy przetwarzania (nieudana transakcja)

NIE podawaj żadnych danych wrażliwych (takich jak dane karty kredytowej lub konta PayPal) w wiadomości e-mail ani telefonicznie. Pracownicy Bitrix nigdy nie będą prosić o te informacje.

Płatność kartą kredytową lub debetową nie powiodła się

Dokładnie sprawdź dane karty i dane rozliczeniowe, w tym:  

  • Nazwisko posiadacza karty

  • Numer karty

  • Datę ważności

  • Kod CVV

  • Kraj

  • Kod pocztowy

Wszystkie dane karty są weryfikowane przez bramkę płatności i procesora płatności, więc w razie ich niezgodności próba transakcji prawdopodobnie nie powiedzie się.

 Jeśli znajdujesz się poza USA, próba transakcji zostanie oznaczona przez procesora jako „międzynarodowa”. Niektórzy wystawcy kart (banki) nie zezwalają na użycie karty lub ograniczają jej użycie w transakcjach międzynarodowych. Konieczne może być skontaktowanie się z bankiem w celu uzyskania informacji, czy karty można używać do międzynarodowych transakcji online w USD.

Niektórzy wystawcy kart (banki) ustalają ponadto limity transakcji online (np. 3000 USD), konieczne może być więc skontaktowanie się z bankiem w celu zniesienia tego limitu na karcie.

Płatność PayPal nie powiodła się 

Skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej PayPal w celu uzyskania informacji, czy dozwolone są powtarzające się płatności online z twojego konta PayPal i powiązanej z nim karty. Po rozwiązaniu tego problemu spróbuj ponownie złożyć zamówienie.

Automatyczne odnowienie subskrypcji nie powiodło się

Jeśli automatyczne odnowienie subskrypcji nie powiedzie się, otrzymasz odpowiednie powiadomienie pocztą elektroniczną. Automatyczne niepowodzenie odnowienia subskrypcji może wynikać z następujących przyczyn:

  • Osiągnięcie limitu kredytowego karty.

  • Wygaśnięcie ważności karty lub jej nieaktywność z innych przyczyn.

  • Niewystarczające środki na koncie.

  • Sieć bankowa wystawcy twojej karty była [chwilowo] niedostępna.

  • Ogólna awaria systemu 

Nasz mechanizm rozliczeniowy spróbuje ponownie obciążyć kartę w ciągu następnych 2 dni. Przed drugą próbą zalecamy sprawdzenie danych karty kredytowej lub debetowej na koncie Bitrix24, tutaj: Subskrypcja > Dane rozliczeniowe.

Jeśli dane karty są aktualne, można również skontaktować się z bankiem, aby dowiedzieć się, czy wszystko jest w porządku z rachunkiem bankowym i kartą. Należy pamiętać, że po 2 nieudanych próbach przetworzenia na koncie Bitrix24 zostanie przywrócony plan subskrypcji Free.

Karta kredytowa lub debetowa, lub konto PayPal są już używane na innym koncie Bitrix24

Jedna karta kredytowa (lub jedno konto PayPal) może być używana na jednym koncie w chmurze Bitrix24. Aby użyć karty (lub konta PayPal) na kilku kontach w chmurze, należy przesłać wniosek na adres sales@bitrix24.com W wiadomości e-mail należy podać adresy URL wszystkich kont w chmurze Bitrix24, na których ma być używana dana karta (lub konto PayPal) oraz cztery ostatnie cyfry numeru karty (lub adres e-mail konta PayPal).

Zasilenie salda kredytów telefonicznych jest ograniczone lub nie powiodło się

Aby zakupić kredyty telefoniczne, należy użyć karty kredytowej lub debetowej obsługującej funkcję 3D-Secure (weryfikację transakcji online za pomocą SMS) lub konta PayPal.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane