top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Aplikacja Plivo dla Bitrix24

W Bitrix24 dostępne jest wysyłanie wiadomości SMS za pośrednictwem usługi Plivo.

Dodaliśmy aplikację Plivo do sklepu Bitrix24, co znaczy, że można teraz wysyłać wiadomości tekstowe przy użyciu reguł automatyzacji Bitrix24. Aplikacja jest całkowicie darmowa, ale trzeba zarejestrować konto Plivo i płacić za przesyłanie wiadomości masowych bezpośrednio Plivo zgodnie z ustalonymi stawkami.

Jak utworzyć konto Plivo

Jeśli nie masz jeszcze konta Plivo, zarejestruj je. Dodaj swoje imię i nazwisko, nazwę firmy, adres e-mail i numer telefonu oraz utwórz hasło:

Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rejestracji i linkiem do strony aktywacji konta. Kliknij link, aby zweryfikować swój adres:

Następnie musisz zweryfikować swój numer telefonu:

  • potwierdź swój numer telefonu i kliknij przycisk powodujący wysłanie kodu weryfikacyjnego
  • wprowadź kod weryfikacyjny z telefonu i kliknij przycisk Verify now

Po udanej weryfikacji numeru telefonu można przejść do swojego nowego konta Plivo! Należy pamiętać że po rejestracji można używać bezpłatnej wersji próbnej Plivo, która może mieć kilka ograniczeń w porównaniu z planami płatnymi. 

Jak zainstalować aplikację Plivo dla Bitrix24

Zainstaluj aplikację Plivo ze sklepu Bitrix24: przejdź do sekcji Aplikacje na koncie, użyj funkcji Wyszukaj, aby znaleźć Plivo, otwórz aplikację Plivo i kliknij pozycję Instaluj:

Potwierdź, że akceptujesz Politykę prywatności i kliknij pozycję Instaluj

Kliknij pozycję Zakończ:

Aby wysyłać wiadomości SMS, dodaj swoje dane Auth-token, AuthID i SenderID z Plivo albo wychodzący numer telefonu. Token i identyfikatory należy uzyskać z ustawień konta Plivo.

Po pomyślnym ukończeniu zobaczysz status Integracja w stanie aktywnym po prawej stronie. Wyślij testową wiadomość SMS w celu weryfikacji. 

Podaj numer telefonu, na który chcesz wysłać testową wiadomość SMS. Pozostaw wiadomość domyślną lub wprowadź własną (maksymalnie 120 znaków).

W przypadku korzystania z bezpłatnej wersji próbnej Plivo system zażąda zweryfikowania numeru docelowego. Przejdź do strony https://manage.plivo.com/sandbox-numbers/, aby go zweryfikować.

Jak korzystać z integracji Plivo w Bitrix24

Integrację Plivo można znaleźć w CRM. Otwórz lead, kontakt, firmę lub deal i przejdź do działania SMS. Tutaj możesz wysłać wiadomość SMS przez wybranego operatora (dostępna jest również opcja integracja Twilio). 

W przypadku leadów i dealów obsługę wiadomości SMS można zautomatyzować za pomocą reguł automatyzacji. Przejdź do sekcji Automatyzacja > wybierz status i kliknij pozycję Skonfiguruj reguły automatyzacji > Dodaj reguły > Komunikacja z klientem > Wyślij SMS:

Pamiętaj, że aby móc korzystać z wysyłania wiadomości SMS (dostępnego w regułach automatyzacji marketingu Bitrix24), musisz mieć subskrypcję płatnego planu Bitrix24.

Aby wysłać wiadomość SMS do klienta, wybierz operatora:

Wszystkie pytania dotyczące działania aplikacji Plivo dla Bitrix24 można wysyłać do działu pomocy Bitrix24. W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z usługą Plivo należy kontaktować się z pomocą techniczną Plivo.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane