W Bitrix24 dostępne jest wysyłanie wiadomości SMS za pośrednictwem usługi Plivo.
Dodaliśmy aplikację Plivo do sklepu Bitrix24, co znaczy, że można teraz wysyłać wiadomości tekstowe przy użyciu reguł automatyzacji Bitrix24. Aplikacja jest całkowicie darmowa, ale trzeba zarejestrować konto Plivo i płacić za przesyłanie wiadomości masowych bezpośrednio Plivo zgodnie z ustalonymi stawkami.
Jak utworzyć konto Plivo
Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rejestracji i linkiem do strony aktywacji konta. Kliknij link, aby zweryfikować swój adres:
Następnie musisz zweryfikować swój numer telefonu:
- potwierdź swój numer telefonu i kliknij przycisk powodujący wysłanie kodu weryfikacyjnego
- wprowadź kod weryfikacyjny z telefonu i kliknij przycisk Verify now
Po udanej weryfikacji numeru telefonu można przejść do swojego nowego konta Plivo! Należy pamiętać że po rejestracji można używać bezpłatnej wersji próbnej Plivo, która może mieć kilka ograniczeń w porównaniu z planami płatnymi.
Jak zainstalować aplikację Plivo dla Bitrix24
Zainstaluj aplikację Plivo ze sklepu Bitrix24: przejdź do sekcji Aplikacje na koncie, użyj funkcji Wyszukaj, aby znaleźć Plivo, otwórz aplikację Plivo i kliknij pozycję Instaluj:
Potwierdź, że akceptujesz Politykę prywatności i kliknij pozycję Instaluj:
Kliknij pozycję Zakończ:
Aby wysyłać wiadomości SMS, dodaj swoje dane Auth-token, AuthID i SenderID z Plivo albo wychodzący numer telefonu. Token i identyfikatory należy uzyskać z ustawień konta Plivo.
Po pomyślnym ukończeniu zobaczysz status Integracja w stanie aktywnym po prawej stronie. Wyślij testową wiadomość SMS w celu weryfikacji.
Podaj numer telefonu, na który chcesz wysłać testową wiadomość SMS. Pozostaw wiadomość domyślną lub wprowadź własną (maksymalnie 120 znaków).
Jak korzystać z integracji Plivo w Bitrix24
Integrację Plivo można znaleźć w CRM. Otwórz lead, kontakt, firmę lub deal i przejdź do działania SMS. Tutaj możesz wysłać wiadomość SMS przez wybranego operatora (dostępna jest również opcja integracja Twilio).
W przypadku leadów i dealów obsługę wiadomości SMS można zautomatyzować za pomocą reguł automatyzacji. Przejdź do sekcji Automatyzacja > wybierz status i kliknij pozycję Skonfiguruj reguły automatyzacji > Dodaj reguły > Komunikacja z klientem > Wyślij SMS:
Aby wysłać wiadomość SMS do klienta, wybierz operatora: