Raporty Otwartych kanałów pomogą ci zrozumieć, który otwarty kanał jest najpopularniejszy wśród twoich klientów, jak efektywni są twoi operatorzy, jaki jest średni czas odpowiedzi, jaki jest poziom satysfakcji itd.
Jak to działa:
Wszystkie istotne informacje związane z Otwartymi kanałami możesz przeglądać w jednym miejscu - skuteczność operatorów, liczbę wiadomości otrzymanych za pośrednictwem każdego komunikatora lub sieci społecznościowej, średni czas odpowiedzi itd.
Jak dostosować wygląd raportów
Możesz usunąć dowolny widżet, klikając koło zębate>Usuń.
Możesz także skonfigurować dowolny widget. Można to zrobić na dwa sposoby - kliknąć koło zębate> Ustawienia lub po prostu kliknąć opcję Konfiguruj.
Przejdziesz do Ustawień raportu. Tutaj możesz wybrać kolor widżetu.
Ustawienia raportu
- Kliknij Ołówek, aby zmienić nazwę raportu.
- Kliknij Przez filtr, aby ustawić Okres raportowania.
- Kliknij menu po prawej stronie, aby wybrać formularz prezentacji raportu ( wykres kołowy, wykres słupkowy, akumulowany wykres słupkowy, wykres liniowy, numer, lejek, wykres dwuosiowy lub aktywny ).
- Przewiń w dół, aby ustawić kategorię i źródło danych wykorzystywanych w raporcie.
Kategoria Otwarte kanały używa kanałów komunikacyjnych, osób odpowiedzialnych oraz różnych liczników otwartych kanałów jako źródła danych.
Poniżej znajduje się lista liczników otwartych kanałów:
- Wszystkie sesje
- Sesje według godziny
- Sesje, nowe zapytania
- Sesje, powracające zapytania
- Sesje z pozytywną oceną
- Sesje z negatywną oceną
- Nieocenione sesje
- Ocenione sesje
- Przypisane sesje
- Sesje na które odpowiedziano
- Pominięte sesje
- Poziom zadowolenia
Filtry raportów
Jak dodać nowy widżet
Kliknij przycisk w prawym górnym rogu, aby Dodać widżet.
Wybierz, gdzie zapisać nowy szablon widżetu.
Tryb demonstracyjny
Możesz przełączyć się na prawdziwe dane, klikając opcję Wyłącz tryb demonstracyjny. Wszystkie zmiany dokonane w trybie demonstracyjnym zostaną automatycznie zastosowane do rzeczywistych danych.
Możesz także przywrócić wszystkie ustawienia domyślne w tym menu.
Jesteśmy przekonani, że to nowe narzędzie przypadnie ci do gustu i będziesz swobodnie tworzyć raporty Otwartych kanałów!