top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Raporty Otwartych kanałów

Raporty Otwartych kanałów są dostępne dla abonentów wszystkich planów komercyjnych Bitrix24.

Raporty Otwartych kanałów pomogą ci zrozumieć, który otwarty kanał jest najpopularniejszy wśród twoich klientów, jak efektywni są twoi operatorzy, jaki jest średni czas odpowiedzi, jaki jest poziom satysfakcji itd.

Jak to działa:

Wszystkie istotne informacje związane z Otwartymi kanałami możesz przeglądać w jednym miejscu - skuteczność operatorów, liczbę wiadomości otrzymanych za pośrednictwem każdego komunikatora lub sieci społecznościowej, średni czas odpowiedzi itd.

Jak dostosować wygląd raportów

Raporty są prezentowane jako widżety i można je przesuwać za pomocą myszy.

Możesz usunąć dowolny widżet, klikając koło zębate>Usuń.

Możesz także skonfigurować dowolny widget. Można to zrobić na dwa sposoby - kliknąć koło zębate> Ustawienia lub po prostu kliknąć opcję Konfiguruj.

Przejdziesz do Ustawień raportu. Tutaj możesz wybrać kolor widżetu.

Ustawienia raportu

W Ustawieniach raportu możesz skonfigurować następujące opcje:
  • Kliknij Ołówek, aby zmienić nazwę raportu.
  • Kliknij Przez filtr, aby ustawić Okres raportowania.
  • Kliknij menu po prawej stronie, aby wybrać formularz prezentacji raportu ( wykres kołowy, wykres słupkowy, akumulowany wykres słupkowy, wykres liniowy, numer, lejek, wykres dwuosiowy lub aktywny ).

  • Przewiń w dół, aby ustawić kategorię i źródło danych wykorzystywanych w raporcie. 

Kategoria Otwarte kanały używa kanałów komunikacyjnych, osób odpowiedzialnych oraz różnych liczników otwartych kanałów jako źródła danych.

Poniżej znajduje się lista liczników otwartych kanałów:

  • Wszystkie sesje
  • Sesje według godziny
  • Sesje, nowe zapytania
  • Sesje, powracające zapytania
  • Sesje z pozytywną oceną
  • Sesje z negatywną oceną
  • Nieocenione sesje
  • Ocenione sesje
  • Przypisane sesje
  • Sesje na które odpowiedziano
  • Pominięte sesje
  • Poziom zadowolenia

Otwarte kanały są obecnie jedyną dostępną kategorią. Wkrótce dodamy więcej narzędzi Bitrix24, więc trzymajcie rękę na pulsie :)

Filtry raportów

Możesz zastosować filtr Statystyki do wszystkich raportów. Ten filtr jest stosowany domyślnie do wszystkich raportów.

Możesz także zastosować indywidualny filtr do każdego raportu.

Jak dodać nowy widżet

Kliknij przycisk w prawym górnym rogu, aby Dodać widżet.

Wybierz, gdzie zapisać nowy szablon widżetu.

Dodaj szablon widżetu do określonej grupy. Obecnie dostępne są tylko dwie grupy - Otwarte kanały i Moje raporty. Wkrótce dodanych zostanie więcej grup!
Dostosuj nowy raport i kliknij Utwórz. Zaznacz Zapisz jako ustawienie wstępne, aby móc dodać go do panelu sterowania za pomocą jednego kliknięcia w przyszłości.

Tryb demonstracyjny

Jeśli nie masz wystarczającej ilości danych do utworzenia raportu, możesz użyć trybu demonstracyjnego, aby dostosować raporty.
Możesz przełączyć się na prawdziwe dane, klikając opcję Wyłącz tryb demonstracyjny. Wszystkie zmiany dokonane w trybie demonstracyjnym zostaną automatycznie zastosowane do rzeczywistych danych.
Możesz także przywrócić wszystkie ustawienia domyślne w tym menu.

Jesteśmy przekonani, że to nowe narzędzie przypadnie ci do gustu i będziesz swobodnie tworzyć raporty Otwartych kanałów!

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane