top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do marketingu CRM

Możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do każdej sekcji marketingu CRM.

Sposób działania

Najpierw należy skonfigurować role. Każda rola ma własne uprawnienia dostępu. Następnie możesz zdefiniować role dla użytkowników lub działów.

Uprawnienia dostępu można skonfigurować dla następujących:

  • Newslettery - tworzenie kampanii e-mail, przez SMS lub poprzez komunikator oraz rozgłaszanie dźwiękowe
  • Reklamy - dostęp do przekierowań Google AdWords i reklam na Facebooku
  • Zwiększanie sprzedaży - tworzenie powtarzających się leadów i deali
  • Segmenty i lista adresów
  • Czarna lista
  • - dodawanie kontaktów do czarnej listy
  • Ustawienia
  • - dostęp do sekcji Ustawień i Uprawnień dostępu

Istnieją dwa typy uprawnień dostępu - do edycji i przeglądania.

Na przykład, chcemy dać działowi marketingu pełny dostęp do marketingu CRM.

Kliknij Marketing CRM > Uprawnienia dostępu.

Domyślnie administratorzy mają pełny dostęp do wszystkich sekcji marketingu CRM. Wszyscy pozostali użytkownicy nie mogą edytować segmentów i uprawnień dostępu.

Kliknij Dodaj, aby utworzyć rolę Pełny dostęp.

Nadaj tej roli uprawnienia do przeglądania i edytowania każdej jednostki.

Zapisz tę rolę i przypisz ją do Działu marketingu. Kliknij Dodaj uprawnienie dostępu i wybierz Dział marketingu.

Wreszcie wybierz Pełny dostęp z listy ról.

Gotowe! Teraz możesz łatwo skonfigurować uprawnienia dostępu do marketingu CRM! :)

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane