Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak utworzyć ofertę

Oferta to dokument zawierający informacje o produktach lub usługach, które Twoja firma może zaoferować klientom i zazwyczaj ma charakter promocyjny.

W Bitrix24 możesz utworzyć deal, wygenerować fakturę lub dokument na podstawie oferty.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Przejdź do CRM> Oferty.

Domyślnie oferty wyświetlane są w trybie Kanban z dwoma statusami:
  • Wersja robocza
  • Wysłane do klienta

Czytaj więcej: Widok Kanban w Bitrix24 CRM.

Możesz zmienić etap, zatwierdzić lub usunąć ofertę, przeciągając i upuszczając element.

Możesz także przełączyć się na widok listy — najlepszy sposób pracy z dużą liczbą elementów.

Czytaj więcej: Widok listy w systemie CRM.

Jak utworzyć ofertę?

Na przykład utwórzmy nową ofertę dla sklepu odzieżowego. Kliknij Utwórz nową ofertę.

W sekcji O ofercie dodamy podstawowe informacje: Temat, Data ważności, Kwotę itp.

Jeśli nie chcesz łączyć oferty z żadnym z istniejących rekordów CRM, pozostaw pola Deal/Lead puste.

Następnie wybierz klienta, który otrzyma ofertę.

Bitrix24 automatycznie wypełni informacje o Twojej firmie, jeśli zostały one wcześniej dodane w ustawieniach.

Czytaj więcej: Dane mojej firmy.

Następnie uzupełnij treść oferty, ustaw warunki i w razie potrzeby zostaw komentarz.

Dodaj produkty do oferty. W naszym przypadku oferujemy klientom szalik gratis przy zakupie jednej pary kapci.

Kwota oferty zostanie zaktualizowana automatycznie.

Praca z ofertami

Teraz możesz wydrukować ofertę, pobrać ją lub wysłać klientowi e-mailem.

Możesz również utworzyć dokument z szablonu.

Czytaj więcej: Dokumenty w systemie CRM.

Jeśli klient zainteresował się ofertą, możesz utworzyć deal lub fakturę.

Oferta to element CRM zawierający informacje o firmie, produktach i usługach oraz ofertę współpracy. To kolejny etap pracy z klientem po utworzeniu deala.

Przejdź do sekcji CRM> Oferty. Otwórz ofertę i kliknij przycisk menu w prawym górnym rogu.

Wybierz Dokumenty w menu.

Kliknij Utwórz dokument. Możesz utworzyć szablon w komputerowej wersji Bitrix24.

Wybierz szablon oferty z listy.

CRM utworzy dokument na podstawie szablonu.

Możesz go pobrać, edytować, wydrukować lub wysłać do klienta.

Listę wszystkich utworzonych wcześniej dokumentów można otworzyć, klikając trzy kropki w sekcji Dokumenty.

Tutaj zobaczysz wszystkie utworzone dokumenty.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo