Aby określić adres firmy lub kontaktu na fakturze, należy wykonać następujące kroki:
Krok 1. Podaj informacje o swojej firmie
Otwórz sekcję CRM > kliknij pozycję Więcej > Ustawienia > Dane mojej firmy.
Podaj ogólne informacje o swojej firmie > przejdź w dół do sekcji Szczegóły i kliknij pozycję Dodaj > Firma.
Dodaj nazwę, adres i dane bankowe firmy, a następnie kliknij przycisk Zapisz.
Krok 2. Podaj adres klienta
Przede wszystkim musisz utworzyć firmę/kontakt. Otwórz sekcję CRM > kliknij pozycję Firmy > Dodaj. Aby utworzyć kontakt, kliknij pozycję Kontakty > Dodaj.
Podaj ogólne informacje o firmie/kontakcie > przejdź w dół do sekcji Szczegóły i kliknij pozycję Dodaj.
Dodaj nazwę firmy/kontaktu, adres i dane bankowe (w razie potrzeby) i kliknij przycisk Zapisz.
Krok 3. Utwórz/edytuj opcje płatności
Opcja ta jest dostępna w sekcji CRM > Więcej > Ustawienia > Opcje płatności > Systemy płatności.
Wybierz system płatności, który chcesz edytować > kliknij pozycję Osoba prywatna > Pokaż wszystkie pola i wybierz typ adresu wybrany w kroku 2.
Adres swojej firmy można dodać w ten sam sposób w sekcji Sprzedawca. Można tutaj dodać także logotyp, podpisy i dane bankowe.
Krok 4. Utwórz fakturę
Utwórz nową fakturę. W sekcji Metoda płatności > Formularz wydruku faktury wybierz utworzoną lub edytowaną przez ciebie opcję płatności, a w obszarze Dane firmy wybierz firmę, której potrzebujesz w swojej fakturze.
Adres pojawi się na wygenerowanej fakturze.