top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Funkcje aplikacji mobilnej

Aplikacja mobilna Bitrix24 jest obecnie dostępna dla systemów iOS i Android (telefon z systemem Windows nie jest obsługiwany). Zwróć uwagę na szczegóły dotyczące zgodności podane w każdym sklepie.

Aplikacja mobilna Bitrix24 jest pochodną wersji internetowej Bitrix24. Wprawdzie możesz używać jej jako głównego narzędzia, pamiętaj że niektóre funkcje i opcje mogą być dostępne tylko w wersji internetowej Bitrix24.

Oto przegląd funkcji aplikacji mobilnej Bitrix24:



Komunikacja

Przede wszystkim aplikacja mobilna Bitrix24 umożliwia komunikację ze współpracownikami za pomocą czatów, z klientami za pomocą kanałów otwartych.

Możesz utworzyć nowy czat w aplikacji mobilnej. Po prostu kliknij + w prawym dolnym rogu > wybierz typ czatu (publiczny lub prywatny) > zaproś pracowników do czatu.

Przesuń czat na liście Chatu po lewej stronie. Tutaj możesz Przypiąć lub Usunąć ten czat.

Możesz włączyć/wyłączyć powiadomienia czatów grupowych, stukając opcję Obserwuj/Nie obserwuj na liście czatów. Możesz to zrobić również w ustawieniach czatu.

Możesz zaprosić uczestników na czat pojedynczo lub cały dział na raz. Jeśli jesteś właścicielem czatu, możesz ustawić nowego właściciela lub usunąć dowolnego uczestnika z czatu.

W tym celu otwórz sekcję Uczestnicy i przesuń uczestnika w lewo.

Wyświetlanie, komentowanie i „polubienia” postów w Aktualnościach. Możesz także wysyłać zdjęcia w Aktualnościach.



Lista pracowników

W aplikacji mobilnej Bitrix24 możesz przeglądać listę pracowników równie łatwo, jak w wersji internetowej Bitrix24. Po prostu otwórz sekcję Pracownicy w menu aplikacji. 


Ustawienia

W menu aplikacji stuknij opcję Ustawienia.

Sekcja Ustawienia jest podzielona na dwie grupy:

  1. Ustawienia aplikacji
    • Powiadomienia

      Zezwól na powiadomienia - włącz tę opcję, aby otrzymywać powiadomienia push.

      Użyj inteligentnego filtru - ta funkcja wyłącza powiadomienia push podczas pracy na tym samym koncie Bitrix24 w wersji internetowej.

      Licznik aplikacji - wybierz narzędzia, których liczniki chcesz zobaczyć w liczniku zbiorczym na ikonie aplikacji.

      W tej sekcji można także włączyć niepotrzebne powiadomienia.

  2. Ustawienia urządzenia.
    • Ustawienia Bitrix24.

      Haptyczny - włącz/wyłącz dotykową informację zwrotną.

      Język - wybierz język.

    • Synchronizacja.

      Tutaj możesz skonfigurować Automatyczną synchronizację i Zaplanowaną synchronizację kontaktów i kalendarzy.

    • Pamięć.

      Tutaj możesz wyczyścić pamięć podręczną lub usunąć wszystkie dane.

    • Pliki.

      Wybierz jakość wideo.

    • Powiadomienia

      Skonfiguruj powiadomienia.

    • Prawa dostępu.

      Skonfiguruj prawa dostępu



Zarządzanie czasem pracy

W aplikacji mobilnej Bitrix24 możesz rozpocząć/zakończyć pracę i zrobić sobie przerwę.


Zadania

Możesz tworzyć zadania, kontrolować postępy i status zadań. W aplikacji mobilnej możesz wykonywać te same czynności na zadaniach, co w wersji internetowej. Jeśli do zadania został dołączony plik, możesz go otworzyć na urządzeniu mobilnym.
Więcej informacji na temat zadań w aplikacji mobilnej Bitrix24 przeczytasz w artykule Zadania w aplikacji mobilnej Bitrix24.


Pliki

Aplikacja mobilna Bitrix24 umożliwia przeglądanie dokumentów oraz obrazów. Możesz korzystać z wszystkiego, do czego masz dostęp na swoim koncie Bitrix24, tj. z plików przechowywanych na Bitrix24.Drive, publicznych plików na firmowym dysku, plików grup roboczych itp. Obsługiwane są następujące formaty: TXT, PNG, PDF, JPG, XLS, XLSX, DOC, DOCX, PPT, PPTX.

Możesz przesyłać pliki z telefonu do Bitrix24.Drive, dołączać je do zadań lub wysyłać do Aktualności.

Istnieją pewne istotne różnice w sposobie przesyłania plików:
  • Jeśli przesyłasz zdjęcia lub filmy do Mój Dysk, nie będą one kompresowane.
  • Jeśli przesyłasz zdjęcia lub filmy bezpośrednio do Aktualności lub dołączasz je do zadania, zostaną one najpierw skompresowane. Możesz zmienić jakość przesłanego filmu w sekcji Ustawienia > Ustawienia urządzenia > Pliki.

Możesz przesyłać jednocześnie maksymalnie 10 plików.



Kalendarz

W aplikacji mobilnej Bitrix24 możesz używać Kalendarza, aby przeglądać swój harmonogram, spotkania, wizyty i wydarzenia. Możesz także akceptować lub odrzucać zaproszenia, tworzyć nowe wydarzenia i zapraszać na nie innych użytkowników.

Możesz zsynchronizować kalendarz Bitrix24 z kalendarzem telefonu w sekcji Ustawienia > Ustawienia urządzenia > Synchronizacja.



CRM

Aplikacja mobilna pozwala na pracę z elementami CRM, takimi jak działania, kontakty, firmy, deale, faktury, oferty, leady i produkty. Możesz utworzyć nowego leada lub zmienić status dealu w dowolnej chwili i miejscu.

W sekcji Kontakty stuknij opcję Wizytówka i zeskanuj wizytówkę za pomocą aparatu w telefonie. Nowy kontakt lub firma zostaną utworzone po skanowaniu.



Połączenia audio i wideo

Telefonia Bitrix24 działa w aplikacji mobilnej. Możesz dzwonić do swoich współpracowników, kiedy tylko chcesz! Jeśli zadzwonisz do swojego klienta, jednym stuknięciem możesz wyświetlić informacje o dealu! Bitrix24 rejestruje połączenia, przekierowuje połączenia do innego pracownika (przekierowanie do telefonu komórkowego działa tylko w wersji internetowej), automatycznie przekierowuje połączenia do osoby odpowiedzialnej itp.

Połączenia audio i wideo działają przez Wi-Fi, LTE, 3G, z obsługą HD 16:9.



Grupy robocze

W aplikacji mobilnej Bitrix24 możesz pracować z grupami roboczymi Extranet i Intranet.

Możesz wyświetlać Aktualności grupy roboczej, tworzyć nowe posty, dodawać i wyświetlać zadania, przeglądać pliki grup roboczych i przesyłać nowe pliki na dysk grupy roboczej.



Przełącz konto

Możesz użyć różnych kont Bitrix24 w aplikacji mobilnej Bitrix24. Aby przełączać się między kontami Bitrix24, kliknij opcję Przełącz konto w menu aplikacji i wybierz potrzebne konto Bitrix24.

Możesz połączyć inne konto Bitrix24, stukając przycisk +. Następnie wprowadź dane konta Bitrix24, aby dodać je do listy.

Możesz także usunąć konto Bitrix24 z listy lub edytować parametry autoryzacji.

Jeśli użyjesz dwuetapowej autoryzacji, musisz wprowadzić jednorazowe hasło wygenerowane w aplikacji Bitrix24 OTP po wprowadzeniu hasła do konta. Zamiast tego możesz użyć specjalnego hasła aplikacji.


Pobierz aplikację mobilną Bitrix24

Aplikacja mobilna Bitrix24 jest bezpłatna. Możesz ją pobrać z GooglePlay lub AppStore.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane