Aplikacja mobilna Bitrix24 jest obecnie dostępna dla systemów iOS i Android (telefon z systemem Windows nie jest obsługiwany). Zwróć uwagę na szczegóły dotyczące zgodności podane w każdym sklepie.
Oto przegląd funkcji aplikacji mobilnej Bitrix24:
Komunikacja
Możesz utworzyć nowy czat w aplikacji mobilnej. Po prostu kliknij + w prawym dolnym rogu > wybierz typ czatu (publiczny lub prywatny) > zaproś pracowników do czatu.
Przesuń czat na liście Chatu po lewej stronie. Tutaj możesz Przypiąć lub Usunąć ten czat.
Możesz włączyć/wyłączyć powiadomienia czatów grupowych, stukając opcję Obserwuj/Nie obserwuj na liście czatów. Możesz to zrobić również w ustawieniach czatu.
Możesz zaprosić uczestników na czat pojedynczo lub cały dział na raz. Jeśli jesteś właścicielem czatu, możesz ustawić nowego właściciela lub usunąć dowolnego uczestnika z czatu.
W tym celu otwórz sekcję Uczestnicy i przesuń uczestnika w lewo.
Wyświetlanie, komentowanie i „polubienia” postów w Aktualnościach. Możesz także wysyłać zdjęcia w Aktualnościach.
Lista pracowników
Ustawienia
Sekcja Ustawienia jest podzielona na dwie grupy:
- Ustawienia aplikacji
- Powiadomienia
Zezwól na powiadomienia - włącz tę opcję, aby otrzymywać powiadomienia push.
Użyj inteligentnego filtru - ta funkcja wyłącza powiadomienia push podczas pracy na tym samym koncie Bitrix24 w wersji internetowej.
Licznik aplikacji - wybierz narzędzia, których liczniki chcesz zobaczyć w liczniku zbiorczym na ikonie aplikacji.
W tej sekcji można także włączyć niepotrzebne powiadomienia.
- Powiadomienia
- Ustawienia urządzenia.
- Ustawienia Bitrix24.
Haptyczny - włącz/wyłącz dotykową informację zwrotną.
Język - wybierz język.
- Synchronizacja.
Tutaj możesz skonfigurować Automatyczną synchronizację i Zaplanowaną synchronizację kontaktów i kalendarzy.
- Pamięć.
Tutaj możesz wyczyścić pamięć podręczną lub usunąć wszystkie dane.
- Pliki.
Wybierz jakość wideo.
- Powiadomienia
Skonfiguruj powiadomienia.
- Prawa dostępu.
Skonfiguruj prawa dostępu
- Ustawienia Bitrix24.
Zarządzanie czasem pracy
Zadania
Pliki
Możesz przesyłać pliki z telefonu do Bitrix24.Drive, dołączać je do zadań lub wysyłać do Aktualności.
- Jeśli przesyłasz zdjęcia lub filmy do Mój Dysk, nie będą one kompresowane.
- Jeśli przesyłasz zdjęcia lub filmy bezpośrednio do Aktualności lub dołączasz je do zadania, zostaną one najpierw skompresowane. Możesz zmienić jakość przesłanego filmu w sekcji Ustawienia > Ustawienia urządzenia > Pliki.
Możesz przesyłać jednocześnie maksymalnie 10 plików.
Kalendarz
Możesz zsynchronizować kalendarz Bitrix24 z kalendarzem telefonu w sekcji Ustawienia > Ustawienia urządzenia > Synchronizacja.
CRM
W sekcji Kontakty stuknij opcję Wizytówka i zeskanuj wizytówkę za pomocą aparatu w telefonie. Nowy kontakt lub firma zostaną utworzone po skanowaniu.
Połączenia audio i wideo
Połączenia audio i wideo działają przez Wi-Fi, LTE, 3G, z obsługą HD 16:9.
Grupy robocze
Przełącz konto
Możesz połączyć inne konto Bitrix24, stukając przycisk +. Następnie wprowadź dane konta Bitrix24, aby dodać je do listy.
Możesz także usunąć konto Bitrix24 z listy lub edytować parametry autoryzacji.
Pobierz aplikację mobilną Bitrix24