top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Migracja do Bitrix24 On-Premise

Jeśli potrzebujesz wyższego poziomu personalizacji, brandingu korporacyjnego lub integracji z innym oprogramowaniem dla przedsiębiorstw, twoje konto Bitrix24 może zostać przeniesione z chmury na serwer lokalny i wdrożone przy użyciu licencji autonomicznej Bitrix24.

Przeczytaj uważnie poniższe informacje, aby przejść z wersji chmurowej do wersji On-Premise.

Po przesłaniu zgłoszenia do naszego działu wsparcia i potwierdzeniu, że chcesz przeprowadzić migrację z wersji chmurowej do wersji On-Premise, specjaliści ds. pomocy technicznej wykonają kopię zapasową konta chmurowego.

Tworzenie kopii zapasowej twojego projektu W chmurze i jego migracja do wersji On-Premise są bezpłatne i mogą być wykonane tylko raz dla 1 konta W chmurze/1 klucza licencyjnego wersji On-Premise. Wszystkie kolejne kopie zapasowe można kupić za €549,00.

Ważne: musisz podać datę, kiedy mamy rozpocząć procedurę tworzenia kopii zapasowej danych. Proces tworzenia kopii zapasowej plików i elementów w chmurze może potrwać 1-5 dni, żadne zmiany wprowadzone w ciągu tych 1-5 dni nie zostaną uwzględnione w kopii zapasowej konta chmurowego

Proces tworzenia kopii zapasowej może zająć więcej czasu, jeśli masz wynajęte numery na swoim koncie. Możliwe jest przeniesienie tych wynajętych numerów z wersji chmurowej do wersji On-Premise, lecz jest to skomplikowane zadanie i może spowodować, że proces tworzenia kopii zapasowej zajmie więcej czasu niż zwykle. Ponadto musisz wysłać oddzielne żądanie do wsparcia, aby przenieść wypożyczone numery po otrzymaniu kopii zapasowej i wdrożeniu jej.

Oto lista wymagań dotyczących migracji z wersji chmurowej do wersji On-Premise:

  1. Musisz posiadać komercyjny klucz licencyjny (dla Bitrix24 On-Premise) z aktywną subskrypcją na wsparcie techniczne i aktualizacje produktów. Twój klucz powinien zostać aktywowany i zarejestrowany wcześniej. Możesz zweryfikować swój klucz licencyjny na naszej stronie .
  2. Liczba aktywnych użytkowników dla tego klucza nie może być mniejsza niż liczba użytkowników w twoim koncie Bitrix24 Cloud.

    Liczbę użytkowników konta Bitrix24 Cloud możesz sprawdzić w sekcji Subskrypcja.

    Ważne: zaproszeni użytkownicy są również uważani za aktywnych użytkowników. Zwolnieni pracownicy nie są liczeni jako aktywni użytkownicy ani użytkownicy zewnętrzni.
  3. Zostaną zarchiwizowane następujące komponenty twojego konta Bitrix24 Cloud: baza danych, pliki publiczne i pliki jądra Bitrix. Oznacza to, że wszystkie elementy z kopii zapasowej zostaną przywrócone do pustego katalogu i bazy danych w kopii produktu autonomicznego.
  4. Zdecydowanie zalecamy korzystanie z naszego Urządzenia wirtualnego jako środowiska produktowego do instalacji autonomicznej wersji produktu. W przypadku korzystania z niestandardowego środowiska produktu nie możemy zagwarantować pomyślnego wyniku migracji konta Bitrix24 w wersji chmurowej do wersji autonomicznej.
  5. Twoja kopia zapasowa konta Bitrix24 Cloud będzie składać się z plików i elementów, które zostały zarchiwizowane w ciągu [last] nocy. Wszelkie zmiany wprowadzone w Bitrix24 po tej dacie nie zostaną uwzględnione w kopii zapasowej. Tak naprawdę musisz podać datę, kiedy mamy rozpocząć procedurę tworzenia kopii zapasowej danych. Ważne: proces tworzenia kopii zapasowej plików i elementów w chmurze może potrwać 1-3 dni, żadne zmiany wprowadzone w ciągu tych 1-3 dni nie zostaną uwzględnione w kopii zapasowej.
  6. Edycja autonomiczna wersji Bitrix24, na którą migrujesz swoje konto Bitrix24 Cloud może nie zawierać wszystkich narzędzi i funkcji oryginalnie dostępnych w wersji chmurowej. W rezultacie niektóre dane mogą nie zostać przeniesione do kopii produktu autonomicznego (porównaj Wersje autonomiczne lub skonsultuj się z naszym przedstawicielem handlowym - sales@bitrix24.com).
  7. Mogą wystąpić problemy z połączeniem http, ponieważ Urządzenie wirtualne Bitrix24 używa certyfikatu z własnym podpisem.
  8. Aplikacje zainstalowane z Bitrix24 Market nie są przenoszone.
  9. Aby przenieść Telefonię z wersji Cloud do On-Premise, musisz najpierw przenieść swoje konto Bitrix24 z Cloud do On-Premise. Następnie celem zapewnienia prawidłowego działania Telefonii musisz zintegrować zaufany certyfikat SSL. Dopiero po wykonaniu tej procedury skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej, aby przenieść swoje konto Telefonii. Konto Telefonii oraz wypożyczone numery zostaną przeniesione do Bitrix24 On-Premise.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące migracji z wersji Cloud do wersji On-Premise, prześlij zgłoszenie do naszego działu pomocy technicznej. Jeśli jesteś gotowy do migracji, skontaktuj się z pomocą techniczną i podaj następujące informacje:


  1. Twój klucz licencyjny wersji autonomicznej Bitrix24 (liczba dozwolonych użytkowników nie może być mniejsza niż liczba użytkowników, których aktualnie masz w chmurze Bitrix24).
  2. Nazwa konta Bitrix24 Cloud (adres URL, np. https://MOJAFIRMA.bitrix24.com).
  3. Login i hasło głównego administratora Bitrix24 Cloud (będziesz mógł zmienić hasło po zakończeniu tworzenia kopii zapasowej).
  4. Data rozpoczęcia procedury tworzenia kopii zapasowej danych (będzie to ostatni dzień, w którym będziesz mógł pracować w chmurze).
  5. Potwierdzenie, że znasz warunki i wymagania dotyczące migracji i zgadzasz się z nimi. Możesz wysłać link do tego artykułu jako potwierdzenie.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane