W Bitrix24 w razie potrzeby możesz zwrócić usunięte zadanie. Usunięte zadania najpierw dostają się do Kosza, gdzie możesz je całkowicie usunąć lub odzyskać.
Jak to działa?
Otwórz sekcje Zadania> Kosz.
Znajdziesz tutaj wszystkie usunięte zadania. Użyj filtru w polu wyszukiwania, aby wybrać okres, w którym zadania zostały usunięte.
Tylko administrator, twórca zadania lub jego obserwator może usuwać zadania. Zadania są przenoszone do kosza użytkownika, który je usunął. Tylko właściciel kosza z zadaniami lub administrator może nieodwracalnie usuwać zadania z kosza.
Zaznacz zadania i wybierz działanie, które chcesz do nich zastosować - Usuń lub Odzyskaj.
Administrator może uzyskać dostęp do koszy innych użytkowników. Po prostu kliknij pole wyszukiwania> kliknij Dodaj pole> Użytkownik> wprowadź nazwę użytkownika.
Tylko subskrybenci planów komercyjnych mogą odzyskać usunięte zadania.