top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Połącz telefonię Bitrix24 z własnym numerem

Możesz połączyć swój numer telefonu z biura lub numer mobilny z Bitrix24, ustawiając go jako domyślny numer dla połączeń wychodzących.

W tym celu otwórz sekcję Telefonia > Połączenie > Połącz ze swoim numerem > Połącz > Skonfiguruj numer telefonu.

Następnie kliknij opcję Wpisz firmowy numer telefonu > wprowadź swój numer telefonu > kliknij Potwierdź.

Nastąpi teraz automatyczne połączenie telefoniczne na podany numer, kod weryfikacyjny zostanie podany głosowo. Wprowadź ten kod i kliknij Potwierdź.

  1. Połączenie z twoim numerem w celu podania kodu potwierdzającego jest płatne. Upewnij się, że masz wystarczające saldo na swoim koncie Bitrix24. Twoje konto zostanie obciążone zgodnie ze stawkami za połączenia wychodzące.
  2. Pieniądze są potrącane tylko z salda Telefonii Bitrix24, a nie z salda numeru telefonu.

Gotowe! Telefonia Bitrix24 jest teraz połączona z twoim numerem.

Teraz możesz użyć własnego numeru jako numeru domyślnego dla połączeń wychodzących. W sekcji Telefonia, kliknij opcje Ustawienia > Konfiguruj domyślne numery.

Jak odłączyć mój numer?

W tym celu otwórz sekcję Telefonia > Połączenie > Połącz ze swoim numerem > Skonfiguruj numer telefonu i kliknij opcję Potwierdź numer.

Ile numerów mogę podłączyć i używać w celu wykonywania połączeń wychodzących?

Możesz połączyć telefonię Bitrix24 tylko z jednym numerem telefonu i używać tego numeru dla połączeń wychodzących.

Jak długo mogę używać własnego numeru do połączeń wychodzących?

Pamiętaj, że ze względów bezpieczeństwa podłączony numer pozostanie aktywny przez 3 miesiące. Po tym okresie będziesz musiał ponownie połączyć numer i potwierdzić swoje prawo własności.

Jakich numerów mogę używać dla połączeń wychodzących?

Możesz połączyć numery należące do krajów znajdujących się na liście stawek za połączenia wychodzące.

Pamiętaj, że nie można podłączyć:
  • numerów bezpłatnych;
  • numerów satelitarnych;
  • numerów z uruchomieniem IVR dla połączeń przychodzących.

Jak naliczane są opłaty za połączenia wychodzące?

Jeśli dzwonisz z Bitrix24, pieniądze są potrącane tylko z twojego salda Telefonii Bitrix24, a nie z salda twojego numeru telefonu. Możesz sprawdzić stawki połączeń wychodzących na tej liście.

Jednak jeśli zadzwonisz z telefonu komórkowego lub biurowego, a nie z Bitrix24, zostaniesz obciążony przez swojego operatora, a to połączenie nie zostanie dodane do Bitrix24 CRM.

Czy mogę uzyskać połączenia przychodzące w Bitrix24, jeśli podłączyłem swój własny numer?

Nie, nie możesz przyjmować połączeń przychodzących w Bitrix24, jeśli podłączyłeś swój własny numer. Preferencje numerów obejmują tylko połączenia wychodzące i oddzwanianie.

Jeśli więc ktoś do ciebie zadzwoni, możesz go zaakceptować w telefonie, ale to połączenie przychodzące nie zostanie dodane do Bitrix24 CRM.

Aby odbierać połączenia przychodzące w Bitrix24, wypożycz numer lub podłącz centralę SIP PBX.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane