Możesz połączyć swój numer telefonu z biura lub numer mobilny z Bitrix24, ustawiając go jako domyślny numer dla połączeń wychodzących.
W tym celu otwórz sekcję Telefonia > Połączenie > Połącz ze swoim numerem > Połącz > Skonfiguruj numer telefonu.
Następnie kliknij opcję Wpisz firmowy numer telefonu > wprowadź swój numer telefonu > kliknij Potwierdź.
Nastąpi teraz automatyczne połączenie telefoniczne na podany numer, kod weryfikacyjny zostanie podany głosowo. Wprowadź ten kod i kliknij Potwierdź.
- Połączenie z twoim numerem w celu podania kodu potwierdzającego jest płatne. Upewnij się, że masz wystarczające saldo na swoim koncie Bitrix24. Twoje konto zostanie obciążone zgodnie ze stawkami za połączenia wychodzące.
- Pieniądze są potrącane tylko z salda Telefonii Bitrix24, a nie z salda numeru telefonu.
Gotowe! Telefonia Bitrix24 jest teraz połączona z twoim numerem.
Teraz możesz użyć własnego numeru jako numeru domyślnego dla połączeń wychodzących. W sekcji Telefonia, kliknij opcje Ustawienia > Konfiguruj domyślne numery.
Jak odłączyć mój numer?
W tym celu otwórz sekcję Telefonia > Połączenie > Połącz ze swoim numerem > Skonfiguruj numer telefonu i kliknij opcję Potwierdź numer.
Ile numerów mogę podłączyć i używać w celu wykonywania połączeń wychodzących?
Możesz połączyć telefonię Bitrix24 tylko z jednym numerem telefonu i używać tego numeru dla połączeń wychodzących.
Jak długo mogę używać własnego numeru do połączeń wychodzących?
Pamiętaj, że ze względów bezpieczeństwa podłączony numer pozostanie aktywny przez 3 miesiące. Po tym okresie będziesz musiał ponownie połączyć numer i potwierdzić swoje prawo własności.
Jakich numerów mogę używać dla połączeń wychodzących?
Możesz połączyć numery należące do krajów znajdujących się na liście stawek za połączenia wychodzące.
- numerów bezpłatnych;
- numerów satelitarnych;
- numerów z uruchomieniem IVR dla połączeń przychodzących.
Jak naliczane są opłaty za połączenia wychodzące?
Jeśli dzwonisz z Bitrix24, pieniądze są potrącane tylko z twojego salda Telefonii Bitrix24, a nie z salda twojego numeru telefonu. Możesz sprawdzić stawki połączeń wychodzących na tej liście.
Jednak jeśli zadzwonisz z telefonu komórkowego lub biurowego, a nie z Bitrix24, zostaniesz obciążony przez swojego operatora, a to połączenie nie zostanie dodane do Bitrix24 CRM.
Czy mogę uzyskać połączenia przychodzące w Bitrix24, jeśli podłączyłem swój własny numer?
Nie, nie możesz przyjmować połączeń przychodzących w Bitrix24, jeśli podłączyłeś swój własny numer. Preferencje numerów obejmują tylko połączenia wychodzące i oddzwanianie.
Jeśli więc ktoś do ciebie zadzwoni, możesz go zaakceptować w telefonie, ale to połączenie przychodzące nie zostanie dodane do Bitrix24 CRM.
Aby odbierać połączenia przychodzące w Bitrix24, wypożycz numer lub podłącz centralę SIP PBX.