top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Poczta internetowa w Bitrix24: Ważne funkcje

Nowa poczta internetowa Bitrix24 posiada pewne ważne funkcje.



Wcześniej podłączone skrzynki pocztowe

Wcześniej podłączone skrzynki pocztowe będą nadal działać. Nowe skrzynki pocztowe muszą być podłączane przez samych pracowników.


Nie możesz uzyskać dostępu do ustawień podłączonej skrzynki pocztowej

Po aktywacji nowej poczty internetowej Bitrix24, pierwszy aktywny administrator uzyskuje dostęp do ustawień już istniejącej zintegrowanej skrzynki pocztowej (zazwyczaj jest to firmowa skrzynka pocztowa). Administrator może edytować ustawienia lub dawać innym pracownikom uprawnienia do przetwarzania wiadomości e-mail w danej skrzynce pocztowej.


Jak często system Bitrix24 sprawdza nowe wiadomości e-mail?

Zasady te dotyczą wszystkich planów Bitrix24:
  • W przypadku gdy właściciel skrzynki pocztowej jest online, poczta jest sprawdzana co 10 minut.
  • Poczta jest sprawdzana co 10 minut jeśli opcja Kierowania wiadomości e-mail od istniejących klientów do przypisanych menedżerów CRM jest włączona i dowolny użytkownik zalogował się do konta.
  • Poczta jest sprawdzana raz dziennie, jeśli dowolny użytkownik zalogował się do konta, a opcja Kierowania wiadomości e-mail od istniejących klientów do przypisanych menedżerów CRM jest wyłączona.
  • Poczta jest sprawdzana natychmiast po otwarciu sekcji Poczty internetowej.
  • Jeśli żaden z użytkowników konta nie jest online, poczta nie jest sprawdzana.
  • Możesz sprawdzić pocztę klikając przycisk Synchronizuj.


Ile skrzynek pocztowych możesz podłączyć?

Liczba skrzynek pocztowych na pracownika, do których pracownik może się podłączyć zależy od Planu Bitrix24:
  • Free: 1
  • Plus*: 2
  • Standard: 5
  • Professional: 10
  • CRM+: 10

W takim przypadku skrzynki pocztowe, do których pracownik uzyskał dostęp od innego użytkownika, nie są liczone.

Liczba udostępnianych skrzynek pocztowych na konto również zależy od Planu Bitrix24:

  • Free: -
  • Plus*: 3
  • Standard: nieograniczona
  • Professional: nieograniczona
  • CRM+: nieograniczona


Nowe skrzynki pocztowe z bezpłatną domeną

Teraz nie możesz już tworzyć i integrować bezpłatnych domen wewnątrz systemu Bitrix24. Skrzynki pocztowe z bezpłatną domeną i skrzynki pocztowe @bitrix24.com, które są już zintegrowane będą nadal działać.

Bezpłatne domeny dla subskrybentów planów płatnych będą nadal działać i będą co roku automatycznie odnawiane.

Dla subskrybentów planu bezpłatnego rozszerzenie to nie jest dostępne. Aby odnowić, możesz wykupić plan płatny lub ponownie zarejestrować domenę na swoje nazwisko u rejestratora domen i odnowić ją samodzielnie. Aby to zrobić, wyślij prośbę do naszego działu wsparcia technicznego. Po ponownej rejestracji domeny możesz samodzielnie tworzyć nowe skrzynki pocztowe i integrować je za pomocą protokołu IMAP.

Jeśli nie masz własnej nazwy domeny, a chcesz ją mieć i podłączać skrzynki pocztowe do Bitrix24, możesz skorzystać z jednej z usług, które zapewniają opcję uzyskiwania niestandardowych nazw domen pocztowych. Na przykład, GSuite od Google, Yahoo! Small Business, Zoho Mail, Outlook w Office365 itp. Po utworzeniu skrzynki pocztowej z własną domeną możesz podłączyć ją do Bitrix24 za pomocą protokołu IMAP.



Wysyłanie wiadomości zajmuje zbyt dużo czasu

Jeśli z jakichś powodów wysłanie wiadomości e-mail za pośrednictwem serwera poczty Bitrix24 trwa zbyt długo, możesz wysyłać wiadomości e-mail za pośrednictwem serwera SMTP.


Powtórni leadzi tworzeni są dla istniejących kontaktów

Jeśli chcesz, aby nowe wiadomości e-mail były połączone z odpowiednimi elementami CRM bez tworzenia nowych leadów, wystarczy aktywować opcję Kierowania wiadomości e-mail od istniejących klientów do przypisanych menedżerów CRM w ustawieniach skrzynki pocztowej.

W takim przypadku nawet jeśli odpowiedzialny menedżer nie zostanie dodany do kolejki dystrybucji leadów i kontaktów, nowe wiadomości od już istniejących kontaktów będą dodawane do sekcji Aktywności odpowiednich kontaktów.



Dlaczego moja wiadomość e-mail nie została dostarczona? Dlaczego nie widzę wiadomości e-mail od mojego klienta w skrzynce odbiorczej?

Jeśli wiadomość nie została dostarczona lub nie widzisz przychodzącej wiadomości e-mail w skrzynce odbiorczej, przyczyną może być zbyt duży załącznik. Załącznik nie powinien przekraczać 25 MB. W przeciwnym razie wiadomość nie zostanie dostarczona lub nie zobaczysz przychodzącej wiadomości w skrzynce odbiorczej.


Co oznacza komunikat błędu „E-mail nie pasuje do reguł CRM”?

Ten błąd może wystąpić z kilku powodów:
  1. Próbujesz zapisać wiadomość e-mail od pracownika w systemie CRM ręcznie.

  2. Wiadomości e-mail są wysyłane do systemu CRM automatycznie oraz spełniony jest jeden z następujących warunków:
    • wiadomość e-mail jest zbyt stara (może się tak zdarzyć, jeśli opcja Pobierz wiadomości z jest ustawiona na okres dłuższy niż opcja Link do CRM > Przetwarzanie wiadomości z);
    • wiadomość e-mail jest oznaczona jako spam lub znajduje się w koszu;
    • wiadomość ta jest powiadomieniem e-mail z konta Bitrix24;
    • wiadomość ta została wysłana przez użytkownika Twojego konta Bitrix24;
    • adres e-mail nadawcy jest dodany do listy wyjątków.
* Ważne: Opcja subskrypcji PLUS była dostępna dla użytkowników Bitrix24 od 10 stycznia 2016 r. do 18 marca 2019 r. Została ona zarchiwizowana i jest już niedostępna dla nowych użytkowników Bitrix24, co oznacza, że konta w chmurze Bitrix24 utworzone po 18 marca 2019 r., które nigdy nie zostały aktywowane w ramach płatnej subskrypcji, nie mogą być ulepszone do subskrypcji PLUS. Przejście z innych opcji płatnych na subskrypcję PLUS również jest niedostępne od 18 marca 2019 roku. Jeśli konto w Bitrix24 Cloud zostało utworzone przed 18 marca 2019 r. i obecnie używasz swojego konta z opcją subskrypcji PLUS, możesz kontynuować odnawianie subskrypcji PLUS, chyba że postanowisz przejść na inną dostępną opcję subskrypcji albo konto Bitrix24 Cloud zostanie przeniesione na DARMOWĄ opcję subskrypcji Free z powodu braku płatności.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane