Szczegóły statystyk Otwartych kanałów możesz wyświetlić, klikając Otwarte kanały > Więcej > Szczegóły statystyk.
W tej sekcji możesz wyświetlić pełne informacje o wszystkich rozmowach Otwartych kanałów wszystkich pracowników, użyć filtrów i wyeksportować statystyki do programu Excel.
Domyślnie w statystykach wyświetlane są trzy podstawowe statusy rozmów:
- Klient czekający na odpowiedź operatora
- Operator odpowiedział
- Rozmowa zamknięta
Ale jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, możesz kliknąć przycisk koła zębatego i wybrać statusy szczegółowe do wyświetlania w statystykach.
Aby uzyskać więcej informacji o rozmowach, możesz także skonfigurować widok listy statystyk.
Do wyszukiwania rozmów według nazwy klienta, numeru telefonu, adresu e-mail, oceny itp. użyj filtrów.
Aby wyświetlić historię wiadomości ostatniej sesji czatu z klientem, dwukrotnie kliknij dowolny rekord w statystykach.
Aby wyświetlić wszystkie wiadomości ze wszystkich sesji czatu z danym klientem, kliknij przyciski poniżej przycisku koła zębatego > Rozpocznij rozmowę.
Aby wyświetlić odpowiedni rekord CRM, kliknij Aktywność, Lead lub Kontakt w kolumnie Rekord CRM.
Krótkie statystyki dla każdego Otwartego kanału możesz wyświetlić w sekcji Otwarte kanały > Lista.
Aby uzyskać dostęp do szczegółów statystyk Otwartych kanałów danego działu lub całego konta Bitrix24, użytkownik musi mieć rolę administratora lub dyrektora generalnego. Użytkownicy z rolą menedżera mogą wyświetlać dane statystyczne dotyczące tylko własnych rozmów.
Aby skonfigurować uprawnienia dostępu do Otwartych kanałów, musisz posiadać subskrypcję Standard lub Professional Bitrix24.