top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Szczegóły statystyk Otwartych kanałów

Szczegóły statystyk Otwartych kanałów możesz wyświetlić, klikając Otwarte kanały > Więcej > Szczegóły statystyk.

W tej sekcji możesz wyświetlić pełne informacje o wszystkich rozmowach Otwartych kanałów wszystkich pracowników, użyć filtrów i wyeksportować statystyki do programu Excel.

Domyślnie w statystykach wyświetlane są trzy podstawowe statusy rozmów:

  • Klient czekający na odpowiedź operatora
  • Operator odpowiedział
  • Rozmowa zamknięta

Ale jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, możesz kliknąć przycisk koła zębatego i wybrać statusy szczegółowe do wyświetlania w statystykach.

Aby uzyskać więcej informacji o rozmowach, możesz także skonfigurować widok listy statystyk.

Do wyszukiwania rozmów według nazwy klienta, numeru telefonu, adresu e-mail, oceny itp. użyj filtrów.

Aby wyświetlić historię wiadomości ostatniej sesji czatu z klientem, dwukrotnie kliknij dowolny rekord w statystykach.

Aby wyświetlić wszystkie wiadomości ze wszystkich sesji czatu z danym klientem, kliknij przyciski poniżej przycisku koła zębatego > Rozpocznij rozmowę.

Aby wyświetlić odpowiedni rekord CRM, kliknij Aktywność, Lead lub Kontakt w kolumnie Rekord CRM.

Krótkie statystyki dla każdego Otwartego kanału możesz wyświetlić w sekcji Otwarte kanały > Lista.

Dostęp do szczegółów statystyk Otwartych kanałów konfiguruje się w sekcji Uprawnienia dostępu do Otwartych kanałów.

Aby uzyskać dostęp do szczegółów statystyk Otwartych kanałów danego działu lub całego konta Bitrix24, użytkownik musi mieć rolę administratora lub dyrektora generalnego. Użytkownicy z rolą menedżera mogą wyświetlać dane statystyczne dotyczące tylko własnych rozmów.

Aby skonfigurować uprawnienia dostępu do Otwartych kanałów, musisz posiadać subskrypcję Standard lub Professional Bitrix24.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane