top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Informacje dotyczące Tablicy CRM

System CRM Bitrix24 posiada własną Tablicę Aktywności. Tablica zawiera informacje o ostatnio przeprowadzonych pracach z każdym elementem CRM w porządku chronologicznym.

Sposób działania

Domyślnie aktywowany jest tryb Mój. Oznacza to, że zobaczysz aktywności lub wiadomości utworzone przez Ciebie lub do Ciebie adresowane oraz te, w których ustawiono Cię jako osobę odpowiedzialną.

Aby wyświetlić wszystkie aktywności i wiadomości, wybierz tryb Wszystkie.

Do wyszukiwania aktywności i wiadomości według autora lub daty, użyj Filtru.

W odpowiedniej sekcji po prawej możesz wyświetlić pięć Bieżących aktywności.

Możesz zakończyć aktywność, zaznaczając ją na liście.

Nowe aktywności możesz tworzyć na Tablicy CRM jednym kliknięciem. Wystarczy kliknąć Wiadomość, Zadanie, Spotkanie, Rozmowa lub E-mail.

Dowiedz się więcej na temat Aktywności w artykule - Aktywności CRM.

Aby dodać komentarz na temat kontaktu, firmy, deala lub leada do Tablicy CRM, kliknij Wyślij wiadomość. Musisz także wybrać użytkowników, którzy otrzymają tę wiadomość.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane