Podczas próby otwarcia pliku w Bitrix24.Drive może wystąpić błąd konwersji.
Może się to zdarzyć z różnych powodów:
- Serwer konwersji jest niedostępny z powodu braku połączenia internetowego. Sprawdź połączenie.
- Klucz licencyjny jest nieaktywny. Jeśli używasz wersji Bitrix24 On-Premise, upewnij się, że Twój klucz licencyjny jest aktywny.
- Próbujesz przekonwertować zbyt wiele plików jednocześnie. Poczekaj 5 minut i spróbuj ponownie.
- Próbujesz przekonwertować plik, który jest zbyt duży. Upewnij się, że rozmiar pliku nie przekracza 40 MB (lub jeśli jest to plik wideo - 3 GB).
- Przekroczono czas konwersji. Może się to zdarzyć, w przypadku gdy rozmiar pliku przekracza limity, ma zbyt skomplikowaną strukturę lub w przypadku niestabilnego połączenia.
- Nie można otworzyć pliku. Spróbuj otworzyć go na komputerze lokalnym. Jeśli się nie otworzy, to pliku tego nie można przekonwertować.
Jak to naprawić?
- Sprawdź połączenie sieciowe.
- Upewnij się, że rozmiar pliku nie przekracza 40 MB (lub jeśli jest to plik wideo - 3 GB).
- Spróbuj otworzyć ten plik za pomocą LibreOffice. Jeśli się otworzy, poczekaj 5-7 minut i spróbuj ponownie przekonwertować plik.
- Jeśli to nie zadziała, skontaktuj się z pomocą techniczną i dołącz plik, którego nie możesz przekonwertować.