Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Podgląd plików w Bitrix24

W Bitrix24 możesz przeglądać pliki tekstowe, audio i wideo, obrazy i prezentacje bez konieczności pobierania. Jest to wygodne, gdy trzeba szybko zapoznać się z treścią dokumentu.

Możesz przeglądać pliki za pomocą narzędzia wbudowanego w Bitrix24:

  1. Administrator musi włączyć to narzędzie w sekcji Ustawienia > Komunikacja > Dysk.
  2. Wybierz Wyświetlaj dokumenty za pomocą > Bitrix24.
  3. Zapisz zmiany.

Jakie opcje są dostępne w trybie podglądu

W trybie podglądu dostępne są następujące opcje:

  • Pobierz. Możesz pobierać pliki na swój komputer.
  • Zapisz na dysku Bitrix24. Zapisz plik na dysku Bitrix24 w folderze Załadowane pliki.
  • Oglądaj wideo. Oglądaj wideo załadowane w dowolnym formacie. Bitrix24 automatycznie konwertuje pliki wideo do formatu mp4.
  • Przeglądaj pliki tekstowe. Możesz otworzyć dokument i natychmiast przystąpić do edycji. Kliknij Edytuj lub Więcej.

Bląd "Nie można otworzyć pliku"

Podczas próby otwarcia pliku na dysku może wystąpić błąd: Nie można otworzyć pliku.

W jakich przypadkach może się to zdarzyć:

  • Brak połączenia. Serwer jest niedostępny, brak połączenia sieciowego. Sprawdź połączenie.

  • Klucz licencyjny jest nieaktywny. Jeśli pracujesz z Bitrix24 On-Premise, sprawdź aktywność klucza licencyjnego.

  • Próbujesz otworzyć wiele plików jednocześnie. Próbujesz otworzyć zbyt wiele plików w krótkim czasie. Poczekaj kilka minut i powtórz działanie. Limity: 100 plików na 5 minut, 300 na godzinę lub łącznie 2000 dziennie do przeglądania i generowania dokumentów.

  • Plik jest za duży. Plik, który próbujesz otworzyć, jest za duży. Upewnij się, że rozmiar pliku nie przekracza 40 MB, a rozmiar pliku wideo nie przekracza 1 GB (zależy od planu taryfowego).

  • Przekroczono czas ładowania pliku. W przypadku przekroczenia dozwolonego czasu ładowania pliku może wystąpić błąd. Może się to zdarzyć z powodu dużego rozmiaru pliku, zbyt złożonej struktury lub słabego połączenia.
  • Limit plików do wspólnej edycji w Dokumentach Bitrix24 wynosi 100 MB.

  • Uszkodzony plik. Plik może być uszkodzony, sprawdź, czy da się go otworzyć na komputerze lokalnym.

Jak rozwiązać sytuację
  1. Sprawdź połączenie sieciowe.
  2. Upewnij się, że rozmiar pliku nie przekracza 40 MB (1 GB w przypadku wideo).
  3. Spróbuj otworzyć ten plik za pomocą LibreOffice. Jeśli otworzy się bez błędów, poczekaj 5-7 minut i spróbuj ponownie otworzyć plik w Birtix24.

Jeśli powyższe kroki nie pomogą, a błąd będzie się powtarzał, skontaktuj się z pomocą techniczną i dołącz kopię pliku, aby móc sprawdzić, na czym dokładnie polega błąd.
Jak skontaktować się ze wsparciem Bitrix24


W skrócie
  • W Bitrix24 możesz przeglądać pliki tekstowe, audio i wideo, obrazy i prezentacje bez konieczności pobierania.
  • W trybie podglądu możesz pobrać pliki na swój komputer i zapisać je na dysku.
  • Wszystkie zapisane pliki trafiają na dysk osobisty pracownika do folderu Załadowane pliki.
  • Przeglądając pliki tekstowe, możesz od razu przystąpić do ich edycji.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo