top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Nie można się zalogować za pomocą sieci społecznościowych

Są dwa możliwe powody problemów z zalogowaniem się za pomocą sieci społecznościowych:

1. Masz kilka kont w jednej sieci społecznościowej

Być może masz kilka kont w jednej sieci społecznościowej, na przykład kilka kont na Facebooku. Jedno z nich jest powiązane z kontem Bitrix24, a drugie nie.

W takim przypadku spróbuj użyć do logowania innego konta.

2. Jedno konto w sieci społecznościowej jest połączone z kilkoma kontami Bitrix24.Network

Być może na przykład konto na Facebooku zostało połączone z jednym kontem Bitrix24.Network, a następnie z innym.

W takim przypadku logowanie społecznościowe działa tylko na koncie Bitrix24.Network, które zostało podłączone jako ostatnie. Oto proste wskazówki rozwiązania tego problemu:

  • Zaloguj się do swojego konta Bitrix24.Network za pomocą konta sieci społecznościowej.

  • Odłącz konto sieci społecznościowej.

    Następnie wyloguj się z tego konta Bitrix24.Network i zaloguj się ponownie przy użyciu konta sieci społecznościowej.

Zalecamy ustawienie adresu e-mail i hasła do konta Bitrix24.Network. Aby dowiedzieć się jak to zrobić, przeczytaj artykuł Logowanie przez sieci społecznościowe.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane