top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Zalety płatnych planów Bitrix24 Cloud

Dla subskrybentów Bitrix24 w chmurze dostępne są cztery plany — bezpłatny plan Free i trzy plany płatne (CRM+, Standard i Professional).

Bezpłatny plan Free obejmuje wszystkie podstawowe narzędzia, ale plany płatne zapewniają duże korzyści.

Plany płatne pozwalają korzystać z automatyzacji przepływu pracy, automatyzacji sprzedaży, podłączania użytkowników zewnętrznych i odblokowują wiele innych istotnych funkcji biznesowych.

Na stronie Bitrix24: plany i ceny można porównać plany Bitrix24 i przeanalizować wszystkie zalety planów płatnych.


Zalety planu CRM+

Plan CRM+ jest przeznaczony dla tych, którzy chcą sprzedawać więcej i skuteczniej prowadzić marketing. Plan ten jest idealny dla małych firm z ambitnymi planami sprzedaży i obejmuje wszystkie zaawansowane funkcje CRM.

Użytkownicy biznesowi: maksymalnie 6 użytkowników biznesowych.

Więcej miejsca na przechowywanie w sieci: 50 GB miejsca na dysku online, zamiast 5 GB dla użytkowników bezpłatnego planu Free. Brzmi nieźle, czyż nie?

Automatyzacja sprzedaży: uzyskaj dostęp do procesów biznesowych w CRM oraz powtarzających się dealów i faktur.

Otwarte kanały, integracja poczty internetowej i zaawansowana telefonia: połącz z systemem CRM wszystkie kanały komunikacji z klientami: adres e-mail, czat w witrynie, sieci społecznościowe, komunikatory, telefon. Następnie wszystkie połączenia telefoniczne, listy, wiadomości z czatu w witrynie, sieci społecznościowych i komunikatorów oraz wypełnione formularze sieciowe CRM są automatycznie zapisywane w CRM. Cała historia komunikacji jest dodawana do istniejących rekordów klienta w CRM. Nowe rekordy CRM są tworzone automatycznie, gdy skontaktuje się z tobą nowy klient lub potencjalny klient. Nawet jeśli ta osoba na razie niczego nie kupi, można będzie skontaktować się z nią w przyszłości.

Wiele lejków sprzedażowych: dostosuj etapy leadów i dealów. Skonfiguruj CRM z potrzebnymi polami. Utwórz nieograniczoną liczbę ścieżek przepływu i lejków sprzedażowych dla swoich produktów lub usług. (1 lejek w planie Free)

Marketing CRM: planuj połączenia telefoniczne i kampanie emisji głosowych lub e-mailowe. Pozwól, aby CRM Bitrix24 zajął się rutynowymi zadaniami, podczas gdy ty koncentrujesz się na tym, co jest naprawdę ważne.

Witryny: utwórz i opublikuj maksymalnie 10 witryn. (1 witryna w planie Free)

Więcej informacji o zaletach planu CRM+ można znaleźć na stronie Bitrix24: plany i ceny.

Kup plan CRM+ za jedyne 69 USD miesięcznie!



Zalety planu Standard

Plan Standard najlepiej pasuje do dużej firmy, która aktywnie stosuje automatyzację, ma kilka linii produktowych lub centrów zysków.

Plan Standard zapewnia te same funkcje, co plan Free oraz kilka dodatkowych narzędzi.

Więcej użytkowników: 50 użytkowników narzędzi biznesowych Bitrix24, zamiast 12 w planie Free.

Więcej miejsca na przechowywanie w sieci: 20 razy więcej miejsca w pamięci masowej online niż w planie Free — 100 GB, zamiast 5 GB.

Wiele lejków sprzedaży: jeśli firma ma kilka linii produktowych, można użyć do 10 lejków sprzedaży (a tylko 1 lejka w planie Free).

Zwiększenie sprzedaży: znajdowanie nowych klientów jest skomplikowanym zadaniem dla każdej firmy i ważne jest, aby współpracować z bazą klientów. Bitrix24 oferuje narzędzie, które pomaga zwiększyć sprzedaż do aktualnych klientów — Zwiększenie sprzedaży (funkcja ta nie jest dostępna w planie Free).

Otwarte kanały: podłącz nieograniczoną liczbę otwartych kanałów i zawsze bądź w kontakcie ze swoimi klientami (w planie Free dostępny jest 1 otwarty kanał).

Grafik nieobecności: na pierwszy rzut oka widać, kto jest w drodze, na urlopie itd. w widoku dnia, tygodnia i kalendarza (ta funkcja nie jest dostępna w planie Free).

Ograniczenia dostępu na podstawie adresu IP: można zezwolić indywidualnym użytkownikom i działom na dostęp do usługi tylko z wybranych adresów IP (ta funkcja nie jest dostępna w planie Free).

Więcej informacji o zaletach planu Standard można znaleźć na stronie Bitrix24: plany i ceny.

Kup plan Standard za jedyne 99 USD miesięcznie!



Zalety planu Professional

Plan Professional jest przeznaczony dla tych, którzy chcą korzystać z wszystkich możliwych narzędzi Bitrix24 bez żadnych ograniczeń. Jest to najpopularniejszy plan płatny wśród użytkowników Bitrix24.

Więcej użytkowników: nieograniczona liczba użytkowników, zamiast 50 użytkowników w planie Standard.

Więcej miejsca na przechowywanie w sieci: nieograniczone miejsce na dysku online, zamiast 1000 GB dla subskrybentów planu Standard.

Raporty pracy: można z łatwością skonfigurować generowanie raportów codziennie, co tydzień lub co miesiąc. Bitrix24 przypomina pracownikom o wysyłaniu raportów, a zawartość codziennego terminarza jest dodawana i może być edytowana przed wysłaniem raportu końcowego. Za pomocą tego formularza można również przesyłać plany na następny okres sprawozdawczy (ta funkcja nie jest dostępna w planie Standard).

Zarządzanie czasem: czas rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz przerwy są rejestrowane w przejrzysty sposób, a wygodny terminarz i codzienny raport pozwalają utrzymać porządek i priorytety zadań (ta funkcja nie jest dostępna w planie Standard).

Spotkania i odprawy: Bitrix24 ma kompleksowe narzędzie do planowania spotkań, zarządzające zaproszeniami, odpowiedziami i głównymi punktami spotkania, które można bezpośrednio przypisać jako zadania z interfejsu głównego spotkania. Protokoły można rejestrować, a wyniki spotkania są zapisywane, co zapewnia przejrzystość po zakończeniu spotkania. Niedokończone tematy można przenieść na następne spotkanie (ta funkcja nie jest dostępna w planie Standard).

Wiele lejków sprzedaży: jeśli firma ma kilka linii produktowych, można użyć do nieograniczonej liczby lejków sprzedaży (5 lejków w planie Standard).

Zarządzanie rekordami (listy): listy pozwalają zarządzać danymi opartymi na rekordach bezpośrednio w interfejsie konta Bitrix24. Katalogi dostawców, katalogi produktów, pozycje wydatków itd. Filtry, sortowanie, wyświetlanie kolumn, edycja grup, łatwe przypisywanie uprawnień dostępu, import i eksport — listy mają wyczerpujący zestaw ustawień (ta funkcja nie jest dostępna w planie Standard).

Witryny: można utworzyć nieograniczoną liczbę witryn internetowych (10 witryn w planie Standard).

Niestandardowe reguły automatyzacji: w CRM Bitrix24 jest wiele reguł automatyzacji sprzedaży i marketingu, które mogą być wyzwalane przez różne zdarzenia. Na przykład można na podstawie zachowań dodawać lub usuwać klientów z list remarketingowych. Można też automatycznie dzwonić lub wysyłać wiadomości e-mail do klientów na określoną liczbę dni przed wygaśnięciem ich bieżącej subskrypcji. Można w pełni zautomatyzować lejek sprzedażowy, dzielić leady na segmenty na podstawie ich działań i odpowiedzi oraz przesuwać deale w dół lejka przy minimalnym zaangażowaniu ludzi (ta opcja nie jest dostępna w planie Standard).

Więcej informacji o zaletach planu Professional można znaleźć na stronie Bitrix24: plany i ceny.

Kup plan Professional za jedyne 199 USD miesięcznie!

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane