Centrum Sprzedaży działa w oparciu o sklep internetowy Bitrix24, a jego strony będziesz w przyszłości wysyłać do klienta na czacie. Dlatego przed skonfigurowaniem Płatności na czacie musisz utworzyć swój sklep internetowy.
Jak skonfigurować Płatności na czacie
Szablon strony Płatności na czacie zostanie automatycznie utworzony w Twoim katalogu sklepów podczas pracy z płatnościami od klienta. Szablon zostanie utworzony, jeśli wykonasz jedną z następujących czynności:
- Przejdź do formularza deala CRM i kliknij Odbierz płatność. Określ wybrany przez klienta produkt i sprawdź, czy system płatności jest podłączony.
- Możesz również skonfigurować płatności na czacie klikając Zacznij sprzedawać na czacie otwartego kanału.
Jak edytować standardowe strony witryny
Standardowy sklep internetowy ma kilka domyślnych stron: O firmie, Kasa, Kontakt, Metody płatności itd. Aby zmienić informacje, wystarczy kliknąć potrzebną stronę.
W trybie edycji możesz edytować, przenosić i tworzyć bloki.
Jak podłączyć otwarte kanały
Po skonfigurowaniu stron witryny podłącz sieci społecznościowe i komunikatory internetowe, aby komunikować się z klientami.
- Czat na żywo Bitrix24
- Podłącz Viber
- Telegram
- Facebook: podłącz wiadomości
- Facebook: podłącz komentarze
- Instagram Direct
- Podłącz Bitrix24.Network
Teraz wiadomości od klientów będą wysyłane na Twój czat Bitrix24, a klienci otrzymają odpowiedzi w kanale, z którego pisali.
Jak skonfigurować systemy płatności
Aby akceptować płatności, skonfiguruj systemy płatności. W sekcji Centrum Sprzedaży kliknij sekcję Systemy płatności.