Bitrix24Care

Wysyłaj wiadomości na czacie

Czaty (Rozmowy)

Aby utworzyć nowy czat, kliknij przycisk Utwórz czat i wybierz typ czatu:

Następnie musisz zaprosić rozmówcę, podając go nazwisko, imię lub adres e-mail:

Możesz otworzyć już istniejącą rozmowę, wybierając go z listy czatów.

Czaty z pracownikami są sortowane według daty i godziny ostatniej wiadomości.

Możesz wysyłać wiadomości do pracowników ze statusem Offline. Wiadomość zostanie dostarczona, gdy pracownik ten zaloguje się do konta Bitrix24. Ponadto ta wiadomość zostanie wyświetlona w historii wiadomości.

Kliknij małą strzałkę obok wiadomości, aby otworzyć menu akcji. Lista dostępnych działań zależy od typu wiadomości:

  • Własne wiadomości: Cytuj wiadomość, Utwórz zadanie, Porozmawiaj na nowym czacie, Dyskutuj w Aktualnościach, Edytuj wiadomość, Usuń wiadomość.
  • Otrzymane wiadomości: Zaznacz jako nieprzeczytane, Cytuj wiadomość, Utwórz zadanie, Porozmawiaj na nowym czacie, Dyskutuj w Aktualnościach.

Możesz również wspomnieć o pracowniku w wiadomości, klikając odpowiedni przycisk lub po prostu naciśnij + lub @ i wybierz pracownika:

Przypnij rozmowę

Możesz przypiąć rozmowę do listy czatów. Wybierz prawym przyciskiem myszy odpowiednią rozmowę na liście i kliknij Przypnij rozmowę.

Możesz odpiąć rozmowę w ten sam sposób.

Ukryj czat

Możesz ukryć niepotrzebne okna dialogowe. Aby to zrobić, kliknij prawym przyciskiem myszy okno dialogowe na liście kontaktów i wybierz z menu Ukryj czat:

Czaty nie są usuwane i nie opuszczasz ich - zostaną po prostu ukryte na Twojej liście kontaktów. Jeśli ktoś napisze wiadomość na tym czacie, okno dialogowe pojawi się ponownie na liście. Możesz także znaleźć ukryty czat za pomocą wyszukiwania.

Status „Wiadomość przeczytana”

Zawsze możesz sprawdzić, czy wiadomość została przeczytana. Przeglądane wiadomości mają status Wiadomość przeczytana.

Jeśli otworzyłeś czat i zobaczyłeś ważną wiadomość, ale w tej chwili nie masz czasu na odpowiedź, możesz zaznaczyć tę wiadomość jako nieprzeczytaną, klikając małą strzałkę obok wiadomości Zaznacz jako nieprzeczytane.

Możesz polubić wiadomość i dodać do niej emoji, klikając odpowiedni przycisk.

Możesz skonfigurować skróty używane do wysyłania wiadomości, klikając nazwę Enter pod przyciskiem w prawym dolnym rogu. Możesz przełączać się między skrótami Enter a Ctrl + Enter. Możesz także rozwinąć pole wprowadzania tekstu, przeciągając jego górny margines.

Praca z plikami

Możesz wysyłać pliki na czatach, klikając przycisk Załadować plik> Wybierz z komputera/Wybierz z mój Dysk.

Plik zostanie wysłany. Można go pobrać lub zapisać na dysku.

Jest jeszcze jeden sposób na przesłanie plików - po prostu przeciągnij i upuść plik.

Jeśli chcesz skopiować plik i wysłać go do innego czatu, kliknij małą strzałkę obok pliku i wybierz przycisk Kopiuj plik w menu działań. Następnie wklej go do wiadomości.

Użytkownicy zewnętrzni (ekstranet)

Możesz wysyłać wiadomości do użytkowników Extranet w taki sam sposób, jak do swoich współpracowników. Jedyną różnicą jest to, że użytkownicy Extranetu mają specjalny pomarańczowy znak obok swoich imion.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo