top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Czaty prywatne

Oprócz czatu ogólnego Bitrix24, rozmów z osobą i czatów publicznych użytkownicy mogą również tworzyć prywatne czaty grupowe z ograniczonym dostępem. Czat tego typu nie będzie wyświetlany wszystkim użytkownikom na liście czatów i będzie dostępny tylko dla jego członków. Innymi słowy, tylko użytkownicy zaproszeni na ten czat będą go widzieć. Ten czat jest idealny do rozmów biznesowych, które dotyczą tylko niektórych osób.

Pamiętaj, że administratorzy kont nie mają dostępu do prywatnych czatów (tylko do tych, do których należą).

Jak utworzyć prywatny czat?

Kliknij ikonę czatu w komunikatorze internetowym lub aplikacji komputerowej i wybierz Czat prywatny:

Aby dodać nowego członka czatu, wpisz nazwisko użytkownika:

Dodaj tekst powitalny i kliknij Wyślij, aby utworzyć czat:

Tylko użytkownicy zaproszeni na czat otrzymają powiadomienie o utworzeniu czatu prywatnego.

Po utworzeniu nowego czatu prywatnego jest on automatycznie oznaczany specjalnym kolorem i otrzymuje domyślną nazwę. Kliknij ikonę czatu, aby przesłać własny obraz niestandardowy. Nazwę czatu można również dostosować.

Użytkownicy czatu prywatnego mogą udostępniać pliki, nawiązywać połączenia głosowe i wideo:

Połączenia wideo są obecnie obsługiwane dla maksymalnie 10 użytkowników.

Powiadomienia na czacie można również wyłączyć. Aby otworzyć menu opcji czatu - kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę czatu w liście czatów po lewej stronie.

Możesz zaprośić użytkowników na czat w dowolnym momencie. Nie zapomnij włączyć opcji Pokaż historię użytkownikom, którzy zostali zaproszeni później, aby mogli zobaczyć poprzednie wiadomości czatu.

Jeśli chcesz znaleźć określoną rozmowę lub pliki na czacie, otwórz Historię czatu :


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane