Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

AI Ocenianie w Bitrix24

Bitrix24 może analizować istniejące dane w CRM i pokazywać prawdopodobieństwo sukcesu dla nowych leadów i deale. Może także pokazać, które zdarzenia najbardziej wpływają na prawdopodobieństwo sukcesu.

AI Ocenianie wykorzystuje istniejące dane. Im więcej danych, tym dokładniejsza prognoza.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Jak to działa?

Otwórz CRM i wybierz dowolny deal lub lead. W górnej części karty elementu CRM znajduje się przycisk Ocenianie AI24.

Przede wszystkim system musi uczyć się na podstawie rzeczywistych danych Twojego CRM.

Aby uzyskać prognozę, musisz mieć co najmniej 2000 zamkniętych elementów z działaniami.

Po przetworzeniu danych Bitrix24 pokaże prawdopodobieństwo powodzenia leadu lub deala:

Kliknij przycisk Ocenianie AI24, aby wyświetlić więcej informacji.

Tutaj możesz zobaczyć dynamikę prognozy i listę wydarzeń, które wpłynęły na prognozę.

Wszystkie zamknięte elementy w bloku są podzielone na dwie grupy - pierwsza służy do treningu, druga służy do weryfikacji prognozy. Wynik weryfikacji prognozy nazywany jest precyzją modelu prognozy.

System Oceniania AI automatycznie powtarza trening co trzydzieści dni.

Co bierze pod uwagę Bitrix24 podczas tworzenia prognozy?

  • źródło leadu lub deala, data i godzina utworzenia;
  • wartości wszystkich pól i wszystkie aktualizacje tych wartości;
  • łączna liczba połączeń, e-maili i czatów otwartych kanałów;
  • ścieżka klienta;
  • typ zapytania (powtarzające lub początkowe).

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo