top_pl

Bitrix24Care

AI Ocenianie w Bitrix24

Bitrix24 może analizować istniejące dane w CRM i pokazywać prawdopodobieństwo sukcesu dla nowych leadów i deale. Może także pokazać, które zdarzenia najbardziej wpływają na prawdopodobieństwo sukcesu.

AI Ocenianie wykorzystuje istniejące dane. Im więcej danych, tym dokładniejsza prognoza.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Jak to działa?

Otwórz CRM i wybierz dowolny deal lub lead. W górnej części karty elementu CRM znajduje się przycisk Ocenianie AI24.

Przede wszystkim system musi uczyć się na podstawie rzeczywistych danych Twojego CRM.

Aby uzyskać prognozę, musisz mieć co najmniej 2000 zamkniętych elementów z działaniami.

Po przetworzeniu danych Bitrix24 pokaże prawdopodobieństwo powodzenia leadu lub deala:

Kliknij przycisk Ocenianie AI24, aby wyświetlić więcej informacji.

Tutaj możesz zobaczyć dynamikę prognozy i listę wydarzeń, które wpłynęły na prognozę.

Wszystkie zamknięte elementy w bloku są podzielone na dwie grupy - pierwsza służy do treningu, druga służy do weryfikacji prognozy. Wynik weryfikacji prognozy nazywany jest precyzją modelu prognozy.

System Oceniania AI automatycznie powtarza trening co trzydzieści dni.

Co bierze pod uwagę Bitrix24 podczas tworzenia prognozy?

  • źródło leadu lub deala, data i godzina utworzenia;
  • wartości wszystkich pól i wszystkie aktualizacje tych wartości;
  • łączna liczba połączeń, e-maili i czatów otwartych kanałów;
  • ścieżka klienta;
  • typ zapytania (powtarzające lub początkowe).

To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Komentarz