Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Połącz witrynę Bitrix24.Sites lub Bitrix24 Online Store z własną domeną

Uwaga:
  • Nie używaj słowa bitrix w nazwie własnej domeny.
  • Witryny i sklepy internetowe Bitrix24 nie obsługują domen korzystających z proxy CloudFlare DNS. Proxowanie musi być wyłączone.

Możesz połączyć swoją witrynę z własną domeną za pomocą kilku kliknięć:

  • Otwórz Strony> Działania> Konfiguruj witrynę.
  • Kliknij Użyj własnej domeny.
  • Wpisz nazwę swojej domeny w polu Nazwa domeny.
  • Teraz musisz skonfigurować rejestratora domen.

Dla domen trzeciego poziomu lub wyższych

Aby zmienić adres (np. landing.mysite.com), musisz dodać do rejestratora DNS:

Dla domen drugiego poziomu

Aby zmienić adres (np. site.com), musisz dodać do rejestratora DNS:

Musisz użyć jawnego adresu IP, w zależności od strefy konta Bitrix24, w której utworzona jest strona internetowa. Ten adres IP zostanie wyświetlony w podpowiedzeniu poniżej pola własnej domeny.

Uważnie dodawaj informacje do rejestru DNS. Nie powinno być żadnych rekordów A, AAAA i CNAME dla podłączonej domeny. Wyjątek stanowią domeny, które są wydawane podczas podłączenia do witryn Bitrix24. Dodając rekord CNAME, pamiętaj o kropce na końcu:
lb.bitrix24.site.

Jeśli to nie działa, spróbuj dodać rekord CNAME bez kropki na końcu, ponieważ niektórzy dostawcy go nie wymagają.

Zmiana adresu witryny może być opóźniona. Rejestrator domeny potrzebuje czasu na przetworzenie nowych danych. Certyfikat SSL jest automatycznie odnawiany około 20 dni przed datą wygaśnięcia.

Jak edytować rekordy zasobów domeny?

Proces edycji rekordów zasobów domeny zależy od rejestratora nazw domen. Ponadto może być konieczne skorzystanie z dodatkowych usług do zarządzania domeną. Skontaktuj się z rejestratorem domeny, aby wyjaśnić tę sprawę.

Namecheap https://namecheap.com

Kliknij Dashboard> wybierz potrzebną domenę> kliknij Manage.

Kliknij Advanced DNS > Add new record, aby dodać rekordy A i CNAME.

GoDaddy https://godaddy.com

Otwórz Domains> kliknij przycisk menu i kliknij Manage DNS.

Kliknij Add, aby dodać rekordy A i CNAME.

Internet.bs https://internetbs.net

Wybierz potrzebną domenę i kliknij DNS Management.

Kliknij odpowiednie przyciski, aby dodać rekordy A i CNAME.

Uwaga: Dodając rekord CNAME, pamiętaj o kropce na końcu:
lb.bitrix24.site.


Jeśli otrzymasz błąd Połączenie nie jest bezpieczne.


Możesz otrzymać błąd Twoje połączenie nie jest bezpieczne w niektórych przeglądarkach. Oznacza to, że Twoja witryna nie ma jeszcze certyfikatu SSL.

Certyfikat SSL jest wydawany i odnawiany automatycznie po podłączeniu własnej domeny do strony Bitrix24. Jednak może to zająć trochę czasu. Z reguły połączenie z domeną zajmuje od 30 minut do 3 godzin i zależy od obciążenia urzędu certyfikacji Let's Encrypt. Po przygotowaniu certyfikat zostanie połączony z Twoją witryną, a to ostrzeżenie się nie pojawi.


Jeśli otrzymasz błąd Ta domena już istnieje.


Ten komunikat o błędzie może zostać wyświetlony, jeśli próbujesz użyć nazwy domeny, która jest już używana w Bitrix24.Sites. Ponadto ten komunikat o błędzie może zostać wyświetlony, gdy próbujesz użyć słowa bitrix w nazwie własnej domeny. Po prostu nie używaj tego słowa, a ten komunikat o błędzie zniknie.


Korzystanie z serwera proxy CloudFlare DNS.


Witryny i sklepy internetowe Bitrix24 nie obsługują domen korzystających z proxy CloudFlare DNS.

Musisz wyłączyć DNS proxy na swoim koncie CloudFlare. Szara ikona w kolumnie Status oznacza, że proxy DNS jest wyłączone. Pomarańczowy oznacza, że jest włączony.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo