top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Jak dodać lead?

Lead - to element CRM zawierający informacje (numer telefonu, adres e-mail, strona internetowa) o osobie lub firmie, która może zostać Twoim klientem lub zrezygnować z Twoich usług. Innymi słowy, lead - to potencjalny klient.

Czytaj więcej: Jak pracować z leadami

Jak dodać lead?

Możesz dodać lead ręcznie za pomocą przycisku Dodawanie na stronie CRM - Leady.

Lub możesz automatycznie otrzymywać leadów za pomocą formularzy CRM, e-mail i telefonii.

Po dodaniu leadu pojawi się formularz tworzenia.

Sekcja leadów

Jeśli nie podasz nazwy leadu, Bitrix24 domyślnie wyznaczy numer seryjny leadu w nazwie.

Nie będziemy wypełniać pól Status, Kwota i Waluta. Pole Klient pozwala dołączyć lead do kontaktu lub firmy. W takim przypadku lead zostanie automatycznie powtórzony.

Jeśli masz informację, uzupełnij dane osobowe klienta.

Sekcja "Źródło"

Teraz wybierz źródło leadu z listy.

Jeśli lead zostanie utworzony automatycznie, Bitrix24 wyznaczy źródło samoczynnie.

Opcja Dostępny dla wszystkich pozwala innym współpracownikom pracować z leadem.

W razie potrzeby możesz dodać adres klienta i dowolny komentarz.

Sekcja "Produkty"

Jeśli znasz produkty, które chcę klient, wpisz je w pole Produkty. Po dodaniu produktów pole Kwota automatycznie się zmieni.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane