Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak utworzyć lead

Lead to element CRM zawierający informacje (numer telefonu, adres e-mail, stronę internetową) o osobie lub firmie, która może zostać Twoim klientem lub zrezygnować z Twoich usług. Innymi słowy, lead - to potencjalny klient.

Przykład: potencjalny klient zadzwonił do Ciebie i zapytał, czy produkt jest dostępny. Weź dane kontaktowe dzwoniącego i zapisz je w CRM jako lead. Dzięki temu nie stracisz informacji o potencjalnym kliencie i zwiększysz swoją bazę klientów.
Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Jak utworzyć lead

Nowy lead można utworzyć na kilka sposobów:

    Tylko pracownicy z odpowiednimi uprawnieniami dostępu mogą tworzyć leady. Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.
  1. Przejdź do CRM> Leady> kliknij Utwórz.
  2. Ta metoda jest odpowiednia, jeśli chcesz dodać jeden lub więcej elementów.


  3. Możesz także utworzyć szybki lead, klikając + lub Szybki lead.
  4. Użyj tej opcji, gdy potrzebujesz szybko zapisać dane klientów w CRM.

    Czytaj więcej: Konfiguruj pola w widoku Kanban.

  5. Leady można pozyskiwać automatycznie za pomocą formularzy CRM, poczty, otwartych kanałów, Telefonii oraz aplikacji firm trzecich.
  6. Czytaj więcej: Przypisz menedżerów do leadów.

  7. Możesz także użyć importu, jeśli masz dużą bazę leadów.
  8. Czytaj więcej: Import danych do CRM.

Formularz tworzenia leadów

W bloku Informacje o leadzie wprowadź nazwę leadu. W polu Klient możesz wybrać kontakt lub firmę.

Jeśli dodasz wcześniej utworzony kontakt lub firmę do formularza leadu, ten lead stanie się powtarzalny.

Jeśli klient skontaktował się z Tobą po raz pierwszy, wprowadź informacje o nim w polach Nazwisko, Imię, Telefon.

W bloku Więcej określ źródło leadu, wybierz osobę odpowiedzialną i obserwatora. Opcja Dostępne dla wszystkich umożliwia innym pracownikom pracę z tym leadem.

Czytaj więcej o tym, jak utworzyć własny typ i źródło deala w artykule: Statusy i pola rozwijane.

W bloku Produkty dodaj produkty lub usługi, którymi interesuje się klient.

Możesz także dodać nowy blok i zmienić formularz leadu.

Czytaj więcej o tym, jak utworzyć własny typ i źródło deala w artykule: Formularze elementów CRM.

Jak dodać lead

Aby utworzyć lead, otwórz aplikację mobilną Bitrix24, otwórz CRM i dotknij przycisku +.

W sekcji Lead> Szczegóły wprowadź nazwę leada oraz uzupełnij podstawowe informacje o kliencie.

Dodaj numer telefonu, wybierz osobę odpowiedzialną i produkt. Po wprowadzeniu wszystkich informacji kliknij Utwórz.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo