Otwarte kanały w Bitrix24 zostały zaktualizowane.
Facebook, WhatsAppOd 4 marca obowiązują nowe zasady dotyczące komunikatora Facebook. Teraz konsultant ma 24 godziny na odpowiedź klientowi i nie będzie mógł wysyłać wiadomości do klienta po upływie 24 godzin. Tylko klient może wznowić rozmowę.
Aby przestrzegać nowych warunków, wprowadziliśmy pewne zmiany w kanałach otwartych WhatsApp i Facebook Messages.
Nowość! Pisanie na żywo
Wprowadziliśmy nową funkcję: konsultant widzi tekst, który pisze klient, co znacznie skraca czas potrzebny na odpowiedź.
Musisz przejść do sekcji Preferencje otwartego kanału> Konfiguruj> Automatyczne działania> i włączyć opcję Pisanie na żywo.
Nowość! Tytuł czatu
Możesz ustawić niestandardowy tytuł czatu na żywo. Ten tytuł zobaczą Twoi klienci. Jeśli nie określisz tytułu czatu, klienci będą widzieć nazwę otwartego kanału jako tytuł czatu.
Automatyczne wysyłanie wiadomości powitalnych
Wcześniej automatyczne powitanie nie było wysyłane, jeśli klient wysyłał wiadomość poza godzinami pracy.
Teraz wiadomość powitalna zawsze wysyła się jako odpowiedź na pierwsze zapytanie klienta.
Możesz włączyć tę opcję podczas konfigurowania ustawień otwartego kanału: kliknij Automatyczne Działania> i zaznacz opcję Wyślij autoodpowiedź na pierwszą wiadomość klienta.
Przetwarzanie zapytania poza godzinami pracy
Teraz dostępność pracowników jest sprawdzana zgodnie z ustawieniami otwartego kanału i śledzeniem czasu pracy.
System sprawdza dostępność pracownika i wysyła automatyczną odpowiedź klientowi w razie nieobecności pracownika.
Możesz włączyć tę opcję podczas konfigurowania ustawień otwartego kanału: kliknij Czas pracy> Przetwarzanie zgłoszenia po godzinach i wprowadź tekst automatycznej odpowiedzi.
Informacje o konsultantach
Możesz zastąpić informacje o konultancie (nazwisko, stanowisko, zdjęcie) fałszywymi danymi, aby klient nie widział prawdziwych danych.
Teraz informacje o konsultancie są wyświetlane poprawnie, gdy zapytanie jest przekazywane do innego konsultanta w kolejce lub do innego otwartego kanału.
Możesz włączyć tę opcję podczas konfigurowania ustawień otwartego kanału: kliknij Kolejka> Informacje o konsultancie> wybierz Użyj wpisów otwartego kanału.
Tutaj możesz zmienić dane konsultanta.