Subskrybenci planów komercyjnych mogą w dowolnym momencie skontaktować się ze specjalistami Wsparcia Bitrix24, aby uzyskać profesjonalną pomoc.
Spis treści artykułu:
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24
Kliknij ikonę znaku zapytania w prawym górnym rogu.
Możesz także otworzyć widżet Mój plan i kliknąć blok wsparcia.
Przewiń suwak w dół i kliknij Zadaj pytanie.
Następnie zadaj pytanie specjaliście Wsparcia Bitrix24.
Oficjalny czat Wsparcia Bitrix24 ma niebieską ikonę ze znakiem 24. Te informacje pomogą Ci dostrzec różnicę między oficjalnym czatem Wsparcia Bitrix24 a innymi czatami.
Wsparcie dla Bitrix24 On-Premise
Jeśli korzystasz z redakcji Bitrix24 On-Premise i masz aktywny klucz licencyjny, możesz aktywować czat Wsparcia Bitrix24 w panelu sterowania.
Jakie problemy rozwiązuje Wsparcie Bitrix24
Zespół Wsparcia pomoże Ci rozpocząć pracę z Bitrix24 i znaleźć rozwiązanie, jeśli masz problemy z Bitrix24.
Wsparcie Bitrix24 może Ci pomóc w następujących sytuacjach:
- Potrzebujesz kogoś, kto wyjaśni Ci, jak działają narzędzia Bitrix24.
- Potrzebujesz konsultacji w sprawie dokumentacji Bitrix24.
- Jakieś narzędzie nie działa lub kiedyś działało, ale teraz nie działa.
- Podczas używania Bitrix24 pojawia się komunikat o błędzie. Awarie i odzyskiwanie danych. Możesz uzyskać pomoc w znalezieniu przyczyny awarii i jej naprawieniu.
- Masz pytania dotyczące licencji lub subskrypcji Bitrix24.
Niestety zdarzają się sytuacje, w których zespół wsparcia Bitrix24 nie może Ci pomóc:
- Potrzebujesz kogoś do wdrożenia lub dostosowania Bitrix24.
- Potrzebujesz konfiguracji workflow lub reguł automatyzacji.
- Chcesz, aby ktoś skonfigurował Twój Bitrix24 tak, jak tego potrzebujesz.
- Rozwój aplikacji.
- Pomoc w zakresie aplikacji innych firm korzystających z interfejsu API Bitrix24.
- Szkolenie Twoich pracowników.
Mam wsparcie partnerskie, jak przywrócić Wsparcie Bitrix24
Po aktywacji wsparcia partnerskiego dla swojego konta Bitrix24, Wsparcie Bitrix24 nie będzie dostępne.
Administrator może przywrócić Wsparcie Bitrix24 w sekcji Subskrypcja> Wsparcie, klikając przycisk Wyłącz wsparcie partnerskie Bitrix24.
- Tylko Administrator Bitrix24 i Partnerzy Bitrix24 zaproszeni na Twoje konto mogą skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24.
- Po aktywacji wsparcia partnerskiego Wsparcie Bitrix24 będzie niedostępne
- Możesz przywrócić wsparcie partnerskie, aktywując specjalny klucz. Czytaj więcej w artykule: Jak aktywować wsparcie partnerskie.
- Wsparcie Bitrix24 nie jest dostępne dla użytkowników korzystających z planu Free, ale możesz skontaktować się z partnerami Bitrix24.