Sales Intelligence w Bitrix24 pozwala nie tylko używać parametrów UTM, ale także przypisywać numery telefonów i adresy e-mail do określonych źródeł ruchu w celu śledzenia ścieżki klienta.
Przypisz numery telefonów do źródeł ruchu
Kliknij Sales Intelligence> Śledzenie połączeń.
Dodaj nowy numer telefonu do źródła ruchu.
Na przykład przypiszmy dodany numer do strony na Facebooku.
Następnie dodaj ten numer do informacji kontaktowych na Facebooku. Gdy otrzymasz połączenie przychodzące na ten numer, strona Facebook zostanie wyświetlona w polu Ścieżka klienta w CRM.
Przypisz adresy e-mail do źródeł ruchu
Kliknij Sales Intelligence> E-mail.
Dodaj nowy adres e-mail do źródła ruchu.
Wybierz dodany adres e-mail i przypisz go do strony na Facebooku.
Następnie dodaj ten adres e-mail do informacji kontaktowych na Facebooku. Po otrzymaniu wiadomości przychodzącej na ten adres e-mail strona Facebook zostanie wyświetlona w polu Ścieżka klienta w CRM.