Możesz zsynchronizować swój kalendarz Bitrix24 z kalendarzem iPhone'a.
Zsynchronizuj kalendarz za pomocą kodu QR
Przejdź do sekcji Kalendarz> kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz.
Kliknij Kalendarz iPhone.
Zeskanuj kod QR swoim telefonem.
Zezwól na autoryzację profilu.
Przejdź do Ustawień> Profil pobrany.
Zainstaluj profil.
Wprowadź swoje hasło.
Stuknij OK. Profil jest zainstalowany.
Synchronizuj kalendarz ręcznie
Przejdź do sekcji Ustawienia na urządzeniu Apple> kliknij Hasła i konta.
Kliknij Dodaj konto> wybierz Inne.
Następnie wybierz opcję Dodaj konto CalDAV i uzupełnij dane logowania do konta Bitrix24:
- Serwer (adres konta) bez https:// (w razie potrzeby możesz określić port
address:port
) - Użytkownik (login Bitrix24)
- Hasło
- Opis (opcjonalnie)
Zezwól kalendarzowi na dostęp do aplikacji na iOS i zapisz ustawienia.
Gotowe! Możesz sprawdzić, czy kalendarz Bitrix24 został pomyślnie połączony z kalendarzem iOS w sekcji Kalendarz.
- URL konta - protokół
https
. - Typ autoryzacji - użyj SSL i portu (domyślny port -
448
).
Status synchronizacji
Kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz, aby wyświetlić status synchronizacji.
Kiedy mobilny kalendarz zostanie podłączony, status zmieni się automatycznie. Jeśli najedziesz kursorem na status, zostaną wyświetlone informacje o ostatniej synchronizacji.
Zaktualizuj synchronizację
Aby zaktualizować stan synchronizacji, kliknij Aktualizuj.
Jeśli po kliknięciu przycisku Aktualizuj pojawi się błąd (na przykład hasło zostało zmienione), zalecamy ponowne podłączenie kalendarza.
Jak wyłączyć synchronizację kalendarza?
Możesz wyłączyć synchronizację kalendarza na swoim urządzeniu mobilnym. Przejdź do sekcji Ustawienia> Konta> wybierz profil kalendarza> Usuń.
Wydarzenia z kalendarza nie będą już wyświetlane, ale stan synchronizacji pozostanie taki sam przez kolejne 7 dni.