top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Formularze CRM i rezerwacja usług

W Bitrix24 możesz utworzyć formularz CRM z możliwością rezerwacji usług. Na przykład jesteś właścicielem prywatnej szkoły muzycznej. Utwórz formularz CRM z polem Zarezerwuj zasób, a Twoi klienci wybiorą dzień i dogodny czas na lekcje.

Czytaj, jak utworzyć pole Zarezerwuj zasób w artykule: Zarezerwuj zasób.

Dodaj pole "Zarezerwuj zasób" do formularza CRM

Otwórz sekcję CRM> kliknij Więcej> Formularze CRM> wybierz formularz CRM> kliknij Edytuj. W sekcji Dodaj pole kliknij Lead.

Wybierz pole Zarezerwuj zasób, które utworzyłeś wcześniej.

Skonfiguruj pole "Zarezerwuj zasób" w formularzu CRM

Kliknij przycisk koła zębatego.

Skonfiguruj ustawienia pola.

Wybierz pola, które będą wyświetlane w formularzu. Skonfiguruj listy pracowników, zasobów i usług.

Następnie dostosuj wygląd formularza wyboru daty i godziny.

Pola daty i godziny są zawsze wyświetlane w formularzu internetowym. Jeśli jednak zaznaczysz opcję Tylko data podczas konfigurowania pola Zarezerwuj zasób, w formularzu będzie wyświetlana tylko data.

Czas pracy wyświetlany w formularzu CRM jest zgodny z czasem określonym w sekcji Parametry czasu pracy w Ustawieniach konta Bitrix24.

Skonfiguruj pola Pracownicy i Zasoby. Jako przykład skonfigurujmy pole Pracownicy (pole Zasoby jest konfigurowane w ten sam sposób).

  • Jeśli wybierzesz opcję Nie określono, klient musi wybrać pracownika podczas wypełniania formularza internetowego.
  • Jeśli wybierzesz opcję Dostępny pracownik, klient może wybrać tylko dostępnego pracownika. Jeśli klient nie wybierze pracownika, system automatycznie wybierze pracownika dostępnego w wybranym terminie.
  • Jeśli wyłączysz to pole, Bitrix24 automatycznie wybierze dostępnego pracownika. Klient nie zobaczy pole wyboru pracownika.

Upewnij się, że opcja Zezwalaj na rezerwację zajętych zasobów jest wyłączona w ustawieniach pola Zarezerwuj zasób. W przeciwnym razie kilku klientów będzie mogło wybrać tego samego pracownika, datę i godzinę.

Teraz Twoi klienci mogą rezerwować potrzebne im usługi. Wszystkie informacje zostaną zapisane w formularzu utworzonego elementu CRM.

Po wypełnieniu tego formularza przez klienta zostanie utworzony nowy lead. Wszystkie informacje o zarezerwowanych usługach będą wyświetlane w formularzu leadu.


Polecane artykuły:
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane