Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Włącz powiadomienia push

Powiadomienia push to krótkie wiadomości, które pojawiają się na urządzeniu mobilnym.

Powiadomienia push są wyświetlane na ekranie blokady urządzenia lub podczas pracy w aplikacji mobilnej.

Jeśli dotkniesz powiadomienia push, zostaniesz przekierowany do sekcji aplikacji mobilnej Bitrix24 określonej w powiadomieniu.

Włącz powiadomienia push

Uruchom aplikację mobilną Bitrix24> dotknij przycisku Menu w prawym dolnym rogu> Ustawienia> Powiadomienia> włącz opcję Zezwól na powiadomienia.

Możesz także włączyć opcję Użyj inteligentnego filtru. Nie będziesz otrzymywać powiadomień podczas korzystania z internetowej wersji Bitrix24 lub aplikacji desktopowej.

Następnie kliknij przycisk swojego profilu w prawym górnym rogu Bitrix24> wybierz Skonfiguruj powiadomienia.

Włącz opcję Powiadomienia push (aplikacja mobilna).

Możesz skonfigurować powiadomienia push dla poszczególnych opcji i narzędzi w trybie zaawansowanym.

Jeśli masz kilka kont Bitrix24, musisz włączyć powiadomienia push oddzielnie dla każdego konta Bitrix24.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo