Żaden z Twoich pracowników nie może uzyskać dostępu do Twojego konta Bitrix24
Po przejściu do portalu wszyscy pracownicy widzą stronę z komunikatem o błędzie.
Przejdź do strony statusu Bitrix24 i zwróć uwagę na kolor strefy Bitrix24:
Pomarańczowy |
Niektóre portale w określonej strefie mogą mieć problemy. Wiemy o tym, a nasi specjaliści zajmują się tym problemem. Nie musisz kontaktować się ze Wsparciem Bitrix24, przywrócimy funkcjonalność twojego konta tak szybko, jak to możliwe. |
|
Zielony | Wszystkie systemy działają, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24, aby znaleźć przyczynę problemu. Aby to zrobić, wypełnij formularz. |
Co najmniej jeden pracownik nie może uzyskać dostępu do Twojego konta Bitrix24
Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Podaj następujące informacje:
- Podaj stronę, do której nie masz dostępu. Na przykład .bitrix24.pl/crm/deal/category/0/.
- Określ użytkownika, który ma problemy. Na przykład .bitrix24.pl/company/personal/user/1/.
- Kiedy pojawił się problem. Na przykład 14h UTC-03:00.
- Zrzut ekranu konsoli przeglądarki.
Pracownicy nie mają dostępu do określonej strony
Na przykład strona .bitrix24.pl/crm/deal/category/0/ podaje błąd dostępu, ale inne strony portalu działają w normalnym trybie.
Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24 i podaj następujące informacje:
- Podaj stronę, do której nie masz dostępu. Na przykład .bitrix24.pl/crm/deal/category/0/.
- Określ użytkownika, który ma problemy. Na przykład .bitrix24.pl/company/personal/user/1/.
- Kiedy pojawił się problem. Na przykład 14h UTC-03:00.
- Czy problem pojawia się we wszystkich przeglądarkach i urządzeniach?
Brak połączenia z serwerem
Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Podaj następujące informacje:
- Określ użytkownika, który ma problemy. Na przykład .bitrix24.pl/company/personal/user/1/.
Portal ładuje się wolno
Na przykład niektóre strony ładują się przez 10–15 sekund lub dłużej.
Wszystkie strony ładują się wolno
Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Podaj następujące informacje:
- Twój adres IP.
- Traceroute (śledzenie trasy pakietów IP w sieciach).
- Plik HAR nagrany na stronie, która otwiera się powoli.
Niektóre strony ładują się wolno
Na przykład lista deali ładuję się wolno.
Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Podaj następujące informacje:
- Podaj stronę, która ładuję się wolno. Na przykład .bitrix24.pl/crm/deal/category/0/.
- Określ użytkownika, który ma problemy. Na przykład .bitrix24.pl/company/personal/user/1/.
- Kiedy pojawił się problem. Na przykład 14h UTC-03:00.
- Podaj szczegółowy opis problemu. Na przykład strona ładuje się przez długi czas lub informacje w suwaku nie są ładowane.