Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Co robić w przypadku problemów z Bitrix24?

Żaden z Twoich pracowników nie może uzyskać dostępu do Twojego konta Bitrix24

Po przejściu do portalu wszyscy pracownicy widzą stronę z komunikatem o błędzie.

Przejdź do strony statusu Bitrix24 i zwróć uwagę na kolor strefy Bitrix24:

orangebg.png Pomarańczowy Niektóre portale w określonej strefie mogą mieć problemy. Wiemy o tym, a nasi specjaliści zajmują się tym problemem.
Nie musisz kontaktować się ze Wsparciem Bitrix24, przywrócimy funkcjonalność twojego konta tak szybko, jak to możliwe.
greenbg.png Zielony Wszystkie systemy działają, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24, aby znaleźć przyczynę problemu. Aby to zrobić, wypełnij formularz.

Co najmniej jeden pracownik nie może uzyskać dostępu do Twojego konta Bitrix24

Pamiętaj, że niektórzy pracownicy mają dostęp do konta. W przeciwnym razie postępuj zgodnie z instrukcjami w poprzednim bloku ⬆.

Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Podaj następujące informacje:

  • Podaj stronę, do której nie masz dostępu. Na przykład .bitrix24.pl/crm/deal/category/0/.
  • Określ użytkownika, który ma problemy. Na przykład .bitrix24.pl/company/personal/user/1/.
  • Kiedy pojawił się problem. Na przykład 14h UTC-03:00.
  • Zrzut ekranu konsoli przeglądarki.

Pracownicy nie mają dostępu do określonej strony

Na przykład strona .bitrix24.pl/crm/deal/category/0/ podaje błąd dostępu, ale inne strony portalu działają w normalnym trybie.

Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24 i podaj następujące informacje:

  • Podaj stronę, do której nie masz dostępu. Na przykład .bitrix24.pl/crm/deal/category/0/.
  • Określ użytkownika, który ma problemy. Na przykład .bitrix24.pl/company/personal/user/1/.
  • Kiedy pojawił się problem. Na przykład 14h UTC-03:00.
  • Czy problem pojawia się we wszystkich przeglądarkach i urządzeniach?

Brak połączenia z serwerem

Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Podaj następujące informacje:

  • Określ użytkownika, który ma problemy. Na przykład .bitrix24.pl/company/personal/user/1/.

Portal ładuje się wolno

Na przykład niektóre strony ładują się przez 10–15 sekund lub dłużej.

Wszystkie strony ładują się wolno

Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Podaj następujące informacje:

  • Twój adres IP.
  • Traceroute (śledzenie trasy pakietów IP w sieciach).
  • Plik HAR nagrany na stronie, która otwiera się powoli.

Niektóre strony ładują się wolno

Na przykład lista deali ładuję się wolno.

Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Podaj następujące informacje:

  • Podaj stronę, która ładuję się wolno. Na przykład .bitrix24.pl/crm/deal/category/0/.
  • Określ użytkownika, który ma problemy. Na przykład .bitrix24.pl/company/personal/user/1/.
  • Kiedy pojawił się problem. Na przykład 14h UTC-03:00.
  • Podaj szczegółowy opis problemu. Na przykład strona ładuje się przez długi czas lub informacje w suwaku nie są ładowane.

Pracownik nie może zalogować się na Twoje konto Bitrix24

Zobacz artykuł dotyczący problemów z autoryzacją.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo