top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Liczniki działań CRM

Liczniki w Bitrix24 CRM przypominają pracownikowi o jego działalniach i pomogają szybko przetworzyć nawet największą bazę klientów.

Jak to działa?

Liczniki wyświetlają liczbę działań dla każdego elementu CRM: leadów, deali, kontaktów i firm.

Liczniki wyświetlają działania, w których pracownik jest zaznaczony jako odpowiedzialny.

Domyślnie Bitrix24 wyświetla w licznikach elementy CRM bez zaplanowanych działań. Oznacza to, że na przykład nowy lead będzie traktowany jako zaległe działanie, dopóki nie zaplanujesz dla niego działania.

Możesz wyłączyć tę opcję w sekcji CRM> Ustawienia> Inne> Inne ustawienia> Działania:

Jeśli ta opcja jest włączona, ale nie chcesz teraz planować działania z elementem CRM, możesz włączyć opcję oczekiwania w formularzu elementu CRM:

Jeśli wybrałeś opcję Czekaj 2 dni, Bitrix24 nie będzie wyświetlał tego elementu w licznikach przez 2 dni. Oczekiwanie zakończy się automatycznie, jeśli klient podejmie jakąkolwiek czynność - na przykład wyśle e-mail lub zadzwoni.

Jak kierownicy widzą liczniki?

Kierownicy mogą zobaczyć liczniki swoich podwładnych w sekcji CRM> Start.

W raporcie Liczniki menedżerów możesz sprawdzić wydajność swoich pracowników.

Kolejny sposób - przejdź do sekcji CRM> Działania> wybierz w filtrze pracownika. Bitrix24 wiświetli pełną listę działań pracownika.

Czytaj więcej w artykule: Działania w CRM.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane