Liczniki w Bitrix24 CRM przypominają pracownikowi o jego działalniach i pomogają szybko przetworzyć nawet największą bazę klientów.
Jak to działa?
Liczniki wyświetlają liczbę działań dla każdego elementu CRM: leadów, deali, kontaktów i firm.
Domyślnie Bitrix24 wyświetla w licznikach elementy CRM bez zaplanowanych działań. Oznacza to, że na przykład nowy lead będzie traktowany jako zaległe działanie, dopóki nie zaplanujesz dla niego działania.
Możesz wyłączyć tę opcję w sekcji CRM> Ustawienia> Inne> Inne ustawienia> Działania:
Jeśli ta opcja jest włączona, ale nie chcesz teraz planować działania z elementem CRM, możesz włączyć opcję oczekiwania w formularzu elementu CRM:
Jeśli wybrałeś opcję Czekaj 2 dni, Bitrix24 nie będzie wyświetlał tego elementu w licznikach przez 2 dni. Oczekiwanie zakończy się automatycznie, jeśli klient podejmie jakąkolwiek czynność - na przykład wyśle e-mail lub zadzwoni.
Jak kierownicy widzą liczniki?
Kierownicy mogą zobaczyć liczniki swoich podwładnych w sekcji CRM> Start.
W raporcie Liczniki menedżerów możesz sprawdzić wydajność swoich pracowników.
Kolejny sposób - przejdź do sekcji CRM> Działania> wybierz w filtrze pracownika. Bitrix24 wiświetli pełną listę działań pracownika.