top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Nowe reguły automatyzacji i wyzwalacze w CRM

W CRM Bitrix24 pojawiły się nowe reguły automatyzacji i wyzwalacze.

Reguły automatyzacji

Reguły automatyzacji to działania, które są automatycznie uruchamiane na określonym etapie lejka sprzedażowego.

Zmień obserwatorów (Change observers)

Reguła dodaje lub usuwa obserwatorów z leadu lub deala.

Przykład: Jeśli kwota deala przekracza 1000 USD, zostaną dodani bardziej doświadczeni pracownicy, którzy będą obserwować pracę z tym dealem.

Czytaj więcej: Obserwatorzy w leadach i dealach.

Informacje o pracowniku

Reguła dodaje informacje o pracowniku w zadaniu, e-mailu, SMS-ie itp.

Przykład: kiedy deal zostanie zamknięty, możesz wysłać klientowi wiadomość e-mail i podziękować mu za zaufanie w imieniu dyrektora generalnego firmy.

Najpierw musisz utworzyć regułę automatyzacji Informacje o pracowniku. Kliknij Dodawanie> Dla pracownika> Informacje o pracowniku.

Następnie dodajmy na przykład regułę Zadanie. Kliknij przycisk z trzema kropkami i znajdź sekcję Reguły automatyzacji> Informacje o pracowniku.

Te reguły będą wybierać dane pracowników i dodawać je do wiadomości e-mail lub zadania.

Twórz, czytaj, edytuj element listy

Reguła automatyzacji wykonuje działania z wybraną listą.

Przykład: Jeśli wybrano Typ firmy = Dostawca, na liście kontrahentów zostanie utworzony nowy element.

Wyzwalacze

Wyzwalacz to działanie użytkownika/klienta, po którym element CRM przenoszony jest do etapu, na którym ustawiono wyzwalacz. Wyzwalacze z kolei aktywują odpowiednie reguły automatyzacji.

Zmiana osoby odpowiedzialnej i Zmiana w polu

Te wyzwalacze śledzą zmiany w formularzu elementu CRM. Nie zapomnij wybrać pól, w których wyzwalacz będzie śledził zmiany.

Przykład: Jeśli nastąpiły zmiany w polu Dostawa, deal zostanie przeniesiony do odpowiedniego etapu, a pracownik odpowiedzialny otrzyma powiadomienie.

Płatność za zamówienie

Wyzwalacz zmienia status deala po opłaceniu powiązanego zamówienia.

Przykład: Gdy klient zapłaci za zamówienie, deal przejdzie do etapu Opłacone. Następnie możesz skonfigurować regułę automatyzacji, która wyśle fakturę do tego klienta.

Zmiana statusu zadania (Task status change)

Wyzwalacz śledzi zmianę statusu zadania powiązanego z leadem lub dealem. W menu możesz określić status zadania, w którym zostanie uruchomiony wyzwalacz.

Przykład: Gdy pracownik działu prawnego wykona zadanie potwierdzające prawidłowość faktury, może wysłać ją do klienta.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane