Od 1 stycznia 2021 r. Telefonia Bitrix24 będzie dostępna tylko w komercyjnych planach Bitrix24. Ograniczenia obejmują wszystkie narzędzia Telefonii - wypożyczenie numeru telefonu, aplikacje REST i SIP-Connector.
Zmiany te dotyczą wszystkich planów - zarówno bieżących, jak i archiwalnych.
Co to znaczy?
Od 1 stycznia 2021 r. Telefonia Bitrix24 zostanie odłączona w planie Free.
Zmiany w planie Free po odłączeniu Telefonii:
- Nie będzie możliwe doładowanie konta i wypożyczenie numeru telefonu.
- Połączenia zostaną oznaczone jako nieodebrane w CRM, czacie i szczegółach Telefonii.
- Nagrania rozmów nie zostaną usunięte i pozostaną na Twoim dysku Bitrix24.
- Wynajęty numer będzie dostępny przez 90 dni. Po przejściu na plan komercyjny możesz z niego dalej korzystać. Po 90 dniach bezczynności numer zostanie dodany do ogólnej listy numerów do wynajęcia.
Co robić?
Aby nadal korzystać z Telefonii Bitrix24, musisz przejść na dowolny plan komercyjny.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zmian w Telefonii, napisz do nas w otwartym kanale na tej stronie.
Pomoc techniczna dotycząca planu Free będzie dostępna tylko w przypadku pytań związanych z Telefonią Bitrix24.
Jak przetestować Telefonię?
Możesz przetestować Telefonię w 30-dniowym trybie demonstracyjnym lub w trybie partnera.
Polecane artykuły: