Tworząc formularz CRM, możesz wybrać predefiniowany scenariusz. Scenariusz zawiera zestaw wstępnie zdefiniowanych pól, które możesz edytować.
Dane kontaktu i Informacja zwrotna
Pola
Wybierz pola, które chcesz dodać do formularza. Domyślnie dostępne są 4 pola: Imię, Nazwisko, Telefon i E-mail. Możesz usunąć (przycisk x), edytować (przycisk ołówka) pola lub dodać nowe pole.
Zaznacz wymagane pola i kliknij Zapisz.
Wybrane pola pojawią się w formularzu.
Możesz zmienić kolejność pól w formularzu CRM. Kliknij przycisk z sześcioma kropkami, a następnie przeciągnij i upuść pole w wybranym miejscu.
Kliknij Dodaj separator, aby oddzielić różne sekcje formularza, umieścić nagłówek lub umieścić pola na różnych stronach formularza.
Wybierz typ separatora: linia, nagłówek lub strona.
Linia. Możesz przenieść linię w taki sam sposób, jak pola.
Nagłówek. Zostanie automatycznie dodany do formularza.
Stona. Jeśli chcesz dodać kolejną stronę formularza, kliknij przycisk Dodaj separator> Strona formularza.
Regulaminy
Jednostki CRM
Hostowanie formularzy
W tej sekcji możesz wybrać hostowanie formularza CRM.
Na stronie zewnętrznej. Skopiuj kod formularza i wklej go do kodu witryny zewnętrznej, w której formularz będzie wyświetlany.
Pokaż formularz po kliknięciu przycisku. Dodaj kod przed przyciskiem, który ma wywołać formularz. Jeśli masz wiele przycisków lub linków, dodaj ten kod przed każdym z nich.
Automatyczne wyświetlanie. Aby wyświetlać ten formularz na wszystkich stronach witryny, wybierz opcję Pokaż automatycznie> dodaj kod między tagami
i
.
Inne ustawienia
Oddzwonienie
Oddzwonienie
Tryb eksperta
Dopasowanie klienta
Ta opcja pozwala rozpoznać klienta, który jest już zapisany w Twoim CRM.
Przykład. Masz dane kontaktowe swojego klienta. Możesz wysłać klientowi wiadomość e-mail> dodać link do formularza CRM, w którym klient może zostawić swoją opinię. Jeśli klient kliknie link w swojej wiadomości e-mail i zostawi opinię, zostanie ona automatycznie połączona z klientem w Twoim CRM.
W ten sposób formularze CRM "rozpoznają" klienta i automatycznie dodają dane do odpowiednich pól.
Nagłówki i przyciski
Ochrona przed spamem
Reguły wyświetlania pól
Reguły umożliwiają wyświetlenie dodatkowych pól w formularzu zgodnie z wartościami określonymi wcześniej.
Kliknij Utwórz regułę.
Kliknij Wybierz pola i wybierz jedno z pól w formularzu.
Wybierz pola i wartości pól. Po wypełnieniu przez klienta pola formularza zostanie wyświetlone kolejne pole. Na przykład klient chce zamówić papier biurowy. Jeśli wybierze A4 w polu formatu wydruku, to pole pliku będzie wyświetlane w rozdzielczości 1280x720.
Akcja po przesłaniu
W tej sekcji możesz wybrać akcję, która zostanie podjęta po przesłaniu przez klienta formularza CRM. Kliknij Wiadomość, aby dostosować komunikat, który pojawi się po przesłaniu formularza.
Domyślnie dostępne są dwa typy wiadomości: po pomyślnym przesłaniu i po niepowodzeniu przesłania.
Kliknij Edytuj tekst, aby dostosować wiadomości.
Przekierowanie. Tutaj możesz określić adres strony, na którą klient zostanie przekierowany po pomyślnym/nieudanym przesłaniu formularza.
Wartości domyślne
Możesz dodać predefiniowane pola, które nie zostaną uwzględnione w formularzu, ale zostaną automatycznie wypełnione wartościami domyślnymi.
Przykład. Masz 2 formularze - jeden dla klientów z Polski, drugi dla klientów z Niemiec.
Ustaw wartość domyślną Kraj = Polska w pierwszym formularzu, a Kraj = Niemcy w drugim. W ten sposób kraj zostanie określony automatycznie.
Następnie możesz dodać automatyzację. Na przykład klienci z Polski otrzymają e-mail zawierający ceny w złotych, a klienci z Niemiec - w euro.
Kliknij Dodaj pole.
Wybierz element CRM (firma, kontakt itp.), który zawiera wymagane pole.
Wprowadź wartość w tym polu lub wybierz parametr, klikając przycisk ołówka.