Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Połączenia grupowe do klientów

To narzędzie jest dostępne tylko w planach komercyjnych. Dowiedz się więcej: Cennik Bitrix24 Cloud.

Aby masowo dzwonić do kontaktów bez zbędnych działań, skorzystaj ze specjalnej funkcji grupowego wybierania numerów. Możesz także utworzyć listę klientów ze swojej listy kontaktów i przekazać ją swojemu podwładnemu, aby skontaktował się z wybranymi klientami w określonym czasie.


Jak utworzyć listę grupowego wybierania numerów

Możliwość tworzenia listy grupowego wybierania numerów jest dostępna dla leadów, deali, kontaktów i firm.

Utwórzmy listę klientów z sekcji Kontakty. Przejdź do CRM> Kontakty i wybierz kontakty, z którymi chcesz się połączyć. Następnie kliknij przycisk Rozpocznij wybieranie.

Aby rozpocząć połączenie, kliknij Połącz.

Aby rozpocząć następne połączenie, kliknij przycisk Następne. W formularzu połączenia możesz zostawić komentarz i utworzyć Deal lub Fakturę z kontaktu.

Każde połączenie ma swój status. Po wykonaniu połączenia menedżer może zmienić status w zależności od wyniku połączenia.

Aby utworzyć listę połączeń dla menedżera, wybierz potrzebne kontakty i w panelu działań grupowych wybierz opcję Utwórz listę połączeń> Zastosuj.

Czytaj więcej: Działania grupowe w CRM.

Skonfiguruj szczegóły połączenia w wyświetlonym formularzu. Kliknij Więcej opcji, aby wybrać dostępną datę i godzinę połączenia.

Następnie podaj temat i opis połączenia, aby menedżer wiedział, kiedy i dlaczego powinien zadzwonić do tych klientów.
Temat zostanie wyświetlony na liście aktywności jako nazwa aktywności.

W sekcji Lista połączeń możesz dodać więcej kontaktów lub usunąć niepotrzebne.

Aby otworzyć dodatkowe ustawienia, kliknij Więcej. Tutaj możesz wybrać osobę odpowiedzialną za połączenie, a także dodać formularz CRM. Po ustawieniu kliknij Zapisz.

Podczas rozmowy możesz wypełnić wybrany formularz CRM w sekcji Formularz. W zależności od ustawień formularz CRM zostanie zapisany w formularzu kontaktu lub zostanie z niego utworzony nowy lead.


Gdzie znaleźć utworzoną listę

Odpowiedzialny znajdzie aktywność w sekcji CRM> Więcej> Aktywności.

Otwórz aktywność i kliknij Zacznij dzwonić, aby rozpocząć wybieranie.

W ten sposób możesz zorganizować rozmowy z całą grupą klientów i zwiększyć efektywność pracy.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo