Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wyślij dziennik połączeń do Wsparcia Birtix24

Dzienniki połączeń w Telefonii to pliki tekstowe, w których są automatycznie zapisywane informacje o działaniu połączeń w Twoim Bitrix24. Zawierają wystarczającą ilość informacji technicznych, aby wykryć błędy połączenia.

Jeśli masz pytania dotyczące działania Telefonii, to w dzienniku znajdziesz niezbędne informacje o tym, co dokładnie poszło nie tak. Wyślij dziennik do działu Wsparcia24, a pracownik zidentyfikuje przyczynę awarii.



Jak uzyskać dzienniki Telefonii

Przejdź do sekcji CRM> Dodatki> Telefonia.


Następnie otwórz sekcję Szczegóły połączenia telefonicznego.


W kolumnie Szczegóły wybierz potrzebne połączenie i kliknij ikonę dziennika.

Nie widzę kolumny "Szczegóły"

Jeśli nie widzisz kolumny Szczegóły, wyświetl ją na liście. Aby to zrobić, kliknij koło zębate i wybierz Szczegóły.


Dziennik połączeń otworzy się w nowej karcie przeglądarki. Skopiuj link z paska adresu i wyślij go do specjalisty Wsparcia Bitrix24.

    Dzienniki połączeń są przechowywane w naszej bazie danych przez miesiąc, po czym są automatycznie usuwane.


Statusy połączeń

Telefonia Bitrix24 wykorzystuje statusy - kody odpowiedzi podobne do kodów w protokole SIP.

Kod Status Opis
200 Połączenie telefoniczne zostało wykonane pomyślnie Połączenie zostało wykonane pomyślnie, rozpoznane i potwierdzone
304 Połączenie telefoniczne zostało pominięte Połączenie telefoniczne zostało pominięte
402 Niewystarczający bilans Wymagana opłata za usługę
403 Odmowa Abonent niezarejestrowany
404 Zły numer Nie znaleziono dzwoniącego użytkownika lub taki numer SIP nie istnieje
423 Zablokowany Serwer odrzuca żądanie, ponieważ interwał jest za krótki (lub numer dodano do czarnej listy Bitrix24)
480 Czasowo niedostępne Użytkownik jest chwilowo niedostępny, spróbuj ponownie później
484 Ten kierunek jest niedostępny Serwer zaakceptował żądanie z niepełnym adresem. Wymagane dodatkowe informacje adresowe
486 Zajęty Użytkownik jest aktualnie zajęty i nie może odebrać połączenia przychodzącego
500 Błąd wewnętrzny serwera Serwer nie może obsłużyć żądania z powodu błędu wewnętrznego
503 Ten kierunek jest niedostępny Serwer nie może obecnie obsłużyć połączenia z powodu przeciążenia lub konserwacji
603 Odrzucone Połączenie zostało odrzucone z powodu awarii sieci
603-S Połączenie telefoniczne zostało anulowane Użytkownik nie chce odbierać połączeń przychodzących bez podania przyczyny
Niezdefiniowany Każdy inny status zależy od kodu protokołu SIP

Statusy są wyświetlane w kolumnie o tej samej nazwie w Szczegółach połączenia.

Nie widzę kolumny "Status"

Jeśli nie widzisz kolumny Status, wyświetl ją na liście. Aby to zrobić, kliknij koło zębate i wybierz Status.


    Jeśli korzystasz z centrali PBX innej firmy i otrzymujesz kod statusu niewymieniony w tym artykule, skontaktuj się z dostawcą SIP PBX. Lub znajdź ten kod tutaj: List of SIP response codes.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo