W CRM istnieje kilka sposobów na usunięcie niepotrzebnych już elementów:
- Z listy;
- Z kanbana;
- Z formularza elementu.
Ważne informacje
Usunięte elementy trafiają najpierw do kosza. Znajdują się w nim 30 dni, po czym są trwale usuwane. Możesz odzyskać elementy w ciągu 30 dni lub ręcznie je trwale usunąć.
Wszystkie usunięte elementy zostaną wykluczone z raportów analitycznych.
Jak usunąć elementy CRM?
- Pierwszy sposób - usunięcie elementów z listy. Zaznacz odpowiednie pola i kliknij Usuń.
- Drugi sposób - usunięcie elementów z kanbana. Możesz usunąć jeden lub więcej elementów jednocześnie. Jeśli chcesz go usunąć - przeciągnij go myszką do przycisku Usuń. Aby usunąć kilka elementów, kliknij je myszą, a następnie przeciągnij do przycisku Usuń.
- Trzeci sposób - usunięcie z formularza elementu CRM. Kliknij koło zębate po prawej stronie na górze formularza i wybierz Usuń.